Balseiro replica a Santos: "A inversión real da Xunta en Lugo é 40 veces superior á da Deputación"

El delegado territorial cuestiona la "incontinencia verbal" del portavoz del ente provincial, quien poco antes lo había definido como "un fanático del Partido Popular"
Álvaro Santos y José Manuel Balseiro
photo_camera Álvaro Santos y José Manuel Balseiro

El delegado territorial de la Xunta en Lugo, José Manuel Balseiro, salió este martes al paso de las críticas del portavoz de la Diputación, Álvaro Santos, recordándole que la inversión real del Gobierno gallego en la provincia es "40 veces superior" a la de la institución provincial. En un comunicado, asegura que en el caso de la Administración autonómica supera los 1.195 millones de euros en 2017, frente a los "algo máis de 30" que destina la Diputación, de "un orzamento de 84 millóns de euros". "E isto se comparamos inversión real, porque si falamos orzamento global as magnitudes están moito máis a favor da Xunta", subraya en su escrito.

En este sentido, Balseiro sostiene que sólo los recursos que destina la Consellería de Educación para financiar el transporte escolar ya superan a todo el presupuesto del ente provincial. "Álvaro Santos, movido pola súa incontinencia verbal, confunde conceptos, non sabe diferenciar entre orzamento e inversión real. Pero é que incluso parece esquecer que Lugo é, con gran diferencia, a provincia de maior inversión por habitante de Galicia", replica, después de que el portavoz de la Diputación lo definiese este martes como "un fanático del Partido Popular". Además, Santos cuestionó las inversiones que realiza la Administración autonómica en la provincia de Lugo, alegando que no se corresponden con el peso de su territorio, ni con sus "singularidades".

Al respecto, Balseiro lamenta que la institución provincial se muestre "molesta polo esforzo inversor que a Xunta realiza na provincia, cando o lóxico sería todo o contrario". El delegado territorial de la Xunta no le ve "ningún sentido" a que la Diputación "saia presumindo, día tras días, do Plan único provincial, cando este programa de investimentos achega os mesmos recursos que o Fondo de Cooperación local, co que a Xunta distribúe 20 millóns de euros a todos os concellos lucenses, sen excepción, e coa vantaxe de que son os concellos os que deciden libremente o destino destes fondos, non como acontece co plan provincial".

Comentarios