Aprobado un nuevo eólico para Alfoz y Mondoñedo

El parque de Canedo supondrá 15 millones de euros de inversión
Parque eólico, en Abadín
photo_camera Parque eólico, en Abadín

El Consello da Xunta autorizó la construcción del parque eólico de Canedo, que se ubicará a caballo entre los municipios de Alfoz y Mondoñedo. Además de este también dio luz verde para otro, el de Coto Frío, en Dozón, Piñor y O Irixo, en la frontera de Pontevedra y Ourense.

Ambas instalaciones están enmarcadas en el Concurso Eólico Galego y supondrán una inversión global de más de 62 millones de euros.

El parque eólico de Alfoz y Mondoñedo está promovido por la empresa Galfor Eólica y según los datos aportados por la propia Consellería de Industria "contará cunha potencia total de 13,5 Megawatios a través da instalación de tres aeroxeradores. Cun investimento previsto de 15 millóns de euros, este novo parque na provincia de Lugo alcanzará unha produción aproximada de enerxía anual superior a 40.000 Megawatios á hora".

Se trata de un nuevo eólico que sumar a otros ya aprobados también en la comarca. El anterior es el de O Mondigo, que en este caso está entre los municipios de Trabada y Alfoz.

En total, el Gobierno autonómico suma 27 parques al concurso eólico con los que siguen apoyando "un modelo de desenvolvemento da enerxía eólica centrado na recuperación do liderado do sector, así como na creación de emprego e riqueza para a sociedade. Dentro deste contexto, cabe sinalar que os plans industriais asociados ao concurso eólico galego están a xerar xa máis de 1.000 millóns de investimento na comunidade".

Comentarios