Age critica la prórroga a Ence y dice que la "recurrirá"

La formación dice que ya había advertido de que los populares "forzarían os tempos" en caso de que pudiera haber cambio de gobierno en Moncloa

Age califica, a través de un comunicado, la concesión de la prórroga de Ence para mantener su planta en la ría de Pontevedra durante 60 años más como "unha cacicada que deixa ao descuberto unha vez máis que o PP está a traballar para os intereses da empresa pasteira”, según las propias palabras de su viceportavoz, Antón Sánchez.

La formación señala que en el pasado ya había advertido que ante un posible cambio de gobierno en Moncloa, los populares "forzarían os tempos para deixarlle resolto o expediente a Ence".

"As portas xiratorias do PP con Ence son de sobra coñecidas e mostran a sensación de impunidade que parecen sentir os dirixentes populares", denuncia Sánchez.

En la nota la formación afirma que con esta prórroga para la concesión de la planta pastera se confirma que el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, incumple "a súa palabra e mesmo os instrumentos de ordenación como as DOT e o POL asinados mediante decreto por el mesmo".

"O PPdeG pretende abandonar o camiño de Galiza cara un desenvolvemento sostible e equilibrado, apostando claramente pola volta ao pasado e polos beneficios empresariais", declaró el viceportavoz.

Age anuncia además que recurrirá la concesión por la vía administrativa y que presentará en el Parlamento una iniciativa instando a una revisión de la prórroga concedida.

Comentarios