Martes. 20.11.2018 |
El tiempo
Martes. 20.11.2018
El tiempo

Viaño presenta una candidatura para un período "máis optimista"

Viaño presenta su candidatura en Lugo. VICTORIA RODRÍGUEZ
Viaño presenta su candidatura en Lugo. VICTORIA RODRÍGUEZ

El rector de la USC opta a la reelección con la digitalización como eje de su programa

El actual rector de la USC, Juan Viaño, presentó este martes de forma oficial su candidatura en las dos sedes de la institución, por la mañana en Santiago y por la tarde, en Lugo. Viaño presentó los ejes de su programa, que se enfocará hacia la transformación digital de la USC a todos los niveles. No adelantó, sin embargo, si mantendrá el mismo equipo de estos cuatro años. "Para unha nova candidatura necesito novos folgos, o que non significa que teña que ser necesariamente un novo equipo, pero en todo caso teño que ver se algún reaxuste é necesario", dijo al respecto.

En el acto lucense estuvieron presentes miembros de su gobierno en el campus, así como directores de departamentos y responsables de algunos centros. Ante ellos explicó que las perspectivas económicas para los próximo cuatro años "son máis optimistas". Viaño considera "reconducida" la situación financiera de la universidad "sen que supoña estar fóra de dificultades, porque aínda seguimos tendo problemas", dijo.

Esta mejoría permite fijarse nuevos objetivos, que pasan principalmente por "facer unha gran transformación e adaptar a universidade á era dixital na que estamos, que afecta a todos os procesos: as persoas, a burocracia, a toma de decisións, a docencia e a investigación, ao funcionamento, a comunicación. Temos que poñernos á altura do que a sociedade do século XXI necesita", propuso.

En el capítulo de personal, Viaño admitió que "a crise e o plan de axuste económico-financieiro que aínda estamos a desenvolver ten un efecto moi malo sobre as persoas, que son as que máis o sofren", con consecuencias como la falta de reposición de las jubilaciones. "Fixemos un grande esforzo nese sentido, pero temos que seguir apostando por recuperar e fixar talento e polo tanto iso implica facer un gran esforzo na estabilización de investigadores novos e profesorado e tamén no persoal de administración e servizos, así como na promoción", apuntó.

En relación a las demandas de los profesores acreditados a cátedra, que llevan años solicitando que la USC convoque plazas de esta categoría, indicó que "as expectativas de promoción do noso persoal son lexítimas e hai que atendelas o mellor que se poida. As perspectivas fan prever que as cousas vaian a mellor e non podemos esquecer que temos que atender a todas as necesidades, non só á promoción senón tamén a captación de xente nova".

Respecto al campus de Lugo, pronosticó "que vai estar nestes catro anos vindeiros unha fase moi boa", con la culminación del Campus Terra y la implantación de las nuevas titulaciones de grados y másteres, "que van marcar unha diferencia fundamental", aunque señaló que hay que "seguir apostando pola titulación de Enxeñaría Agrícola e Enxeñaría Forestal, que son as esencias do campus".

Viaño presenta una candidatura para un período "máis optimista"
Comentarios