A venda de coches dispárase case un 49% en Lugo en agosto

É a provincia galega que experimenta un maior aumento  ►A subida, ademáis, é lixeiramente superior ao avance da media española

Coches a la venta en un  concesionario gallego. ARCHIVO
photo_camera Coches á venda nun concesionario galego. ARQUIVO

Un total de 4.673 turismos vendéronse en Galicia no mes de agosto, o que supón un incremento do 39,9% respecto ao mesmo mes do ano anterior, segundo datos publicados este luns polas asociacións de fabricantes (Anfac), concesionarios (Faconauto) e vendedores (Ganvam). 

O cambio na normativa de medición de emisións WLTP, que entrou en vigor para todos os coches matriculados o pasado día 1 de setembro, provocou un incremento excepcional das vendas para un mes de agosto, tradicionalmente máis frouxo en matriculacións, grazas ás políticas comerciais máis beneficiosas para sacar os stocks de vehículos homologados coa anterior normativa. 

LUGO, LÍDER GALEGO. Aínda que as vendas de coches disparáronse por este motivo en agosto en Galicia, con todo a subida é inferior en case nove puntos ao avance da media española, do 48,7%. 

De feito, Galicia é a undécima comunidade na que máis crecen as matriculacións en agosto de forma interanual. Un avance que lidera Madrid (+91,1%). No outro extremo, o menor crecemento é o de Cataluña (+20%). A cota de vendas galegas supón o 4,3% do total no Estado. 

Por provincias, Lugo é a que experimenta un maior aumento en agosto (+48,9%), con 612 matriculacións. Séguelle o incremento de Pontevedra (44,96%), 1.480 vendas; após o que está A Coruña (+37,4%), con 2.100 coches vendidos; e á cola da subida está Ourense (+26,6%), con 481. 

No global do que vai de ano --entre xaneiro e agosto--, en Galicia houbo 32.193 matriculacións, o que se traduce nun aumento do 15,8% respecto ao mesmo período de 2017. Neste caso, é un punto máis que a media en España (+14,6%).

UN AGOSTO EXCEPCIONAL. As matriculacións de turismos e totodoterrenos no mercado español situáronse en 107.692 unidades durante o pasado mes de agosto, un 48,7% máis se se compara co mesmo mes do ano pasado. 

Este incremento mensual explícase pola entrada en vigor, desde o 1 de setembro, do novo ciclo de homologación de consumo e emisións WLTP, que motivou políticas comerciais beneficiosas para os consumidores por parte das marcas e os concesionarios co obxectivo de acabar cos seus stocks. 

"O cambio na normativa de medición de emisións WLTP, que entrou en vigor para todos os coches matriculados o pasado día 1 de setembro, provocou un incremento excepcional das vendas para un mes de agosto, tradicionalmente máis frouxo en matriculacións, grazas ás políticas comerciais máis beneficiosas para sacar os stocks de vehículos homologados coa anterior normativa", engadiron ditas organizacións. 

Nos oito primeiros meses do ano, as entregas de automóbiles no mercado nacional alcanzaron un volume de 973.542 unidades, o que representa un incremento do 14,6% en comparación co mesmo período de 2017. 

A directora de Comunicación de Anfac, Noemi Navas, cualificou de "insólito" o crecemento das vendas para un mes de agosto, dado que non se rexistrou unha cifra así nos últimos 20 anos e lembrou que para atopar un mes de agosto con máis de 100.000 unidades hai que remontarse a 2006. 

Pola súa banda, o director de Comunicación de Ganvam, Elías Domingo, afirmou que o mes pasado foi "excepcional", aínda que iso non significa que fose boa, xa que a canle de empresa creceu máis do 100%, a un ritmo tres veces superior a de os particulares. 

"O mercado en agosto comportouse aínda mellor do que previramos, até completar un mes histórico, con todas as canles de venda crecendo con forza, especialmente o de empresas, que é o que reflicte as automatriculaciones que tanto concesionarios como marcas fixeron, como xa anunciamos, pola entrada en vigor do novo protocolo de homologación de vehículos, o WLTP", apuntou o director de Comunicación de Faconauto, Raúl Morales.

O DIÉSEL SEGUE POR DETRÁS. Doutra banda, o diésel continuou por detrás da gasolina en agosto e no que vai de ano. Así, o mes pasado, o 56,2% das entregas correspondeu a modelos de gasolina, fronte ao 37,4% dos diésel e ao 6,3% dos híbridos e eléctricos. 

Durante o oito primeiros meses do exercicio actual, o 57,1% dos turismos e dos todoterreos tiña un motor de gasolina, fronte ao 36,9% dos modelos diésel. Os híbridos e eléctricos coparon o 5,9% das entregas. 

Por canles, as vendas a empresas pecharon o pasado mes de agosto cun volume de 43.730 unidades, o que supón unha subida do 85,7%, mentres que no oito primeiros meses ao ano as entregas corporativas alcanzaron 299.175 unidades, un 24,2% máis. 

Pola súa banda, os clientes particulares adquiriron 57.457 automóbiles o mes pasado, un 27% máis, e 461.135 unidades no que vai de 2018, mentres que as empresas alquiladoras compraron 6.505 unidades o mes pasado, un 81,5% máis, e 213.232 unidades desde xaneiro, un 9,4% máis. 

No que se refire a segmentos de mercado, os modelos medios, os grandes, os deportivos e os monovolúmenes grandes experimentaron caídas o mes pasado, mentres que no que vai de 2018 tamén baixaron as entregas de modelos medios, deportivos, grandes, monovolúmenes grandes e pequenos.

Comentarios