Un sello reconocerá a los locales que sean accesibles y estén libres de barreras

O Xugo, la pulpería de García Portela, recibió la distinción que implica que ha superado una evaluación que garantiza la autonomía de cualquier persona en su interior
Entrega del sello a O Xugo. EP
photo_camera Entrega del sello a O Xugo. EP

O Xugo, la pulpería de García Portela, recibió el sello, otorgado por el gabinete municipal de Accesibilidade en colaboración con Auxilia y la asociación de hostelería Apehl, que reconocerá a los locales de la capital que estén libres de barreras arquitectónicas.

Poseer este sello significará que el local ha superado una evaluación técnica con la que se garantiza el desarrollo autónomo de cualquier persona en su interior, independientemente de su grado de movilidad.

"Un selo reflexo do compromiso que as tres entidades amosamos e mantemos por acadar un municipio cota cero, sen barreiras arquitectónicas que poidan poñer freo á integración real de calquera persoa en calquera faceta da sociedade", señaló la alcaldesa, Lara Méndez, que junto a la concejala de Benestar, Olga López, y los representantes de Auxilia, Aquilino González, y de la Apehl, Jacobo García Bobadilla, dieron a conocer la iniciativa.

Desde Auxilia, Aquilino González trasladó su gratitud al Ayuntamiento "polo interese en colaborar nesta acción e poñer en marcha proxectos comúns que mellorarán a calidade de vida de moitas persoas".

Olga López afirmó que "esta nova campaña de concienciación está a ter unha gran acollida, de xeito que son numerosas as empresas que amosaron xa interese en someter os seus negocios a unha avaliación de diagnóstico, que se pode solicitar a través da Apehl ou da web Lugo Accesible, lugoaccesible.com".

Comentarios