domingo. 23.02.2020 |
El tiempo
domingo. 23.02.2020
El tiempo

El PP plantea pasos de peatones con la acera invadiendo la calzada

Paso de cebra en la Avenida de Madrid. ARCHIVO
Paso de cebra en la Avenida de Madrid. ARCHIVO
Carballo también propone la opción de eliminar una plaza de aparcamiento antes de cada uno para facilitar la visibilidad de quien cruza

El portavoz del PP en el Concello, Ramón Carballo, pidió este miércoles al primer teniente de alcalde, Rubén Arroxo, que sea "máis valente e osado" y no se contente "con realizar pequenos avances" en su plan de repintado de los pasos de peatones de Lugo, anunciado esta semana. Entre las propuestas de Carballo está "a instalación de pasos de peóns con isletas, de xeito que a beirarrúa invade parcialmente a calzada, e só ocupando o espazo necesario para asegurar que os peóns son visibles para os condutores".

El representante del PP considera que sería una buena solución para un problema existente en la ciudad, donde "na maioría de pasos de peóns os condutores teñen case imposible ver aos peóns ata que chegan ao cebreado".

ALTERNATIVA. En los lugares donde esta solución no sea posible, Carballo planteó "deixar unha marxe de varios metros libres (a fórmula máis habitual é de cinco metros) antes de cada paso de peóns para garantir a visibilidade. Esta medida leva parella a eliminación dunha praza de estacionamento xusto antes do paso, pero ese espazo podería habilitarse para o estacionamento de motos, xa que non impiden a visibilidade e así se dotaría de prazas de estacionamento propias para este tipo de vehículos", según el popular.

En este sentido, Ramón Carballo reconoció que las medidas anunciadas por Arroxo para proteger a los ciclistas y a los motoristas están ben, pero "se iniciamos un proxecto hai que ser ambicioso", por lo que instó al concejal nacionalista "a sentarse coa oposición para escoitar as nosas propostas, xa que entre todos podemos facer unha cidade máis segura para peóns e condutores".

Carballo recordó que es preciso poner todos los medios que haya al alcance de la mano para poner freno a los atropellos en el casco urbano, ya que "segundo os últimos datos aos que tivemos acceso, preto do 80% dos atropelos en Lugo teñen lugar nas inmediacións dun paso de peóns". Estos datos, en su opinión "amosan unha triste realidade á que temos que poñer coto. Falamos dun tema no que non caben cores políticas e no que temos que colaborar todos", dijo.

El PP plantea pasos de peatones con la acera invadiendo la calzada
Comentarios