El PP de Lugo dice que se perdió una ayuda de 42.000 euros para la muralla

Ameijide explica que el Gobierno la había concedido para promocionar el monumento
Abarrote en el paseo vespertino por el adarve de la muralla. XESÚS PONTE
photo_camera Paseantes por el adarve de la muralla. XESÚS PONTE

El viceportavoz del grupo del PP en el Concello, Antonio Ameijide, desveló que el gobierno local dejó escapar una ayuda de 42.235,50 euros para promocionar y difundir "o monumento máis representativo que temos os lucenses", por lo que anunció que pedirá explicaciones, en comisión, de los motivos por los que renunció la este dinero.

El popular explicó que el Ayuntamiento de Lugo presentó un proyecto titulado Aprendiendo y jugando con la muralla de Lugo, con el que optó a la convocatoria del Ministerio de Cultura y Deporte del Gobierno central en la que subvencionaban programas de conservación, protección y difusión de bienes declarados Patrimonio Mundial. El proyecto de Lugo fue seleccionado entre otros 29 de toda España y figuraba en el listado de beneficiarios de la convocatoria del año 2019.

Para el concejal popular "ter chegado a esta situación é, por un lado, un desprezo absoluto para os lucenses xa que, logo de ter concedido o diñeiro non se utilizou para potenciar a muralla e, por outro lado, supón unha incongruencia ter feito un traballo e facer un esforzo para optar a unha axuda que logo se desbota sen máis".

Ameijide mostró su sorpresa porque el gobierno socialista y nacionalista de Lugo rechazaran la colaboración del Gobierno de España para propiciar el desarrollo de este proyecto que beneficiaría a un Patrimonio Mundial "co que os lucenses nos sentimos tan identificados".

"A actitude de prepotencia coa que gobernan é máis que evidente", consideró el viceportavoz popular, quien también cuestionó "as políticas municipais para a posta en valor do monumento romano e para impulsar a súa difusión tanto a nivel nacional como internacional da muralla".

ES EL MOMENTO. Antonio Ameijide considera que "agora é o momento, máis que nunca, de apostar pola difusión cultural, por atraer a visitantes e turismo nacional, difundindo a imaxe da cidade de Lugo e en especial da nosa muralla".

Ameijide reflexionaba que "despois das perdas económicas destes meses, e do San Froilán, urxe un plan de activación do comercio e a hostalería de Lugo", lamentando "que o abandono da difusión turística de Lugo poida supoñer outro golpe mais á economía da cidadanía".