jueves. 13.05.2021 |
El tiempo
jueves. 13.05.2021
El tiempo

El PP dice que la alcaldesa debe explicar el "terremoto político" en urbanismo

Ramón Carballo. EP
Ramón Carballo. EP
Ramón Carballo asegura que Lara Méndez es la única responsable de esta situación "vergoñenta"

El portavoz del grupo municipal del Partido Popular, Ramón Carballo, cree que las explicaciones del ya exconcejal de urbanismo del Concello de Lugo, Miguel Couto, dio en una entrevista concedida a este diario sobre su marcha del equipo de gobierno certifican "a realidade que vimos denunciando dende hai anos sobre o bloqueo de proxectos vitais para o desenvolvemento de Lugo".

Ramón Carballo asegura que la situación que describe el exresponsable municipal de urbanismo "provoca nos cidadáns unha sensación de desamparo, xa que lles acaba de confirmar que non teñen garantías de resolver as licenzas de obra en prazo".

Carballo afirma que la alcaldesa debe dar explicaciones sobre este "terremoto político" en urbanismo. "Aquí non vale a calada por resposta, xa que estamos falando de un departamento que manexa expedientes que afectan a economía do municipio, afecta a familias que queren facer una vivenda, aos negocios que venden material de construcción, aos pintores, escaiolistas, tendas de decoración, aos técnicos…".

El portavoz popular asegura que, a la vista de las declaraciones de Couto, la alcaldesa debe responder porque aún no se completó la documentación del 5% del PXOM o los motivos por los que non se avanzó para solucionar O Garañón o la actualización del Pepri.

Ramón Carballo lamenta que la alcaldesa, lejos de desbloquear el problema de urbanismo en Lugo, "empeore cada día que pasa o funcionamento do servizo".

El PP dice que la alcaldesa debe explicar el "terremoto político"...
Comentarios