El PP critica la "chapuza" del carril peatonal de la Ronda, que tendrá conos verdes

Peatones caminando por el carril habilitado en la Ronda. XESÚS PONTE
photo_camera Peatones caminando por el carril habilitado en la Ronda.

El Concello prevé sustituir los conos que protegen el carril peatonal de la Ronda por otros verdes, igualmente precarios, según denunció este jueves el PP. La formación insistió en que el carril peatonal de la Ronda da Muralla supone un riesgo para los peatones y "unha chapuza estética" para el monumento. El portavoz del grupo municipal, Ramón Carballo, manifestó este jueves que el teniente de alcalde, Rubén Arroxo, confirmó, en comisión, que el carril peatonal de la Ronda va a ser definitivo pese a que -dijo Carballo- carece de proyecto y no se hizo ningún estudio de alternativas ni garantías para la seguridad de los peatones. Aun así, dice el PP, "Arroxo pretende delimitar este carril canxeando os conos laranxa por outros de cor verde, perpetuando a provisionalidade e a inseguridade".

Para el PP, es "un insulto" a los lucenses, a Lugo y la muralla "a provisionalidade na que o vicealcalde está sumindo a cidade, xa que carece de proxecto definido e actúa a golpe de titulares".

Ramón Carballo afirma no comprender cómo Arroxo "pretende perpetuar esta peonalización sen ter un plan de tráfico para dar alternativas aos condutores, xa que os atascos estanse repitindo a diario malia a que a actividade aínda non se recuperou en Lugo ao 100 por cento".

El portavoz popular critica la falta de proyecto de ciudad que tiene Arroxo e insistió en la peligrosidad del carril. "Non hai que esquecer que hai poucos días que un condutor estivo a piques de provocar un accidente ao invadir o carril peonil da Ronda, ademais dos problemas de atascos que se están a producir o que dificulta en moitas ocasións a circulación aos vehículos de emerxencias. A improvisación é a nova folla de ruta do BNG", afirma.

Carballo también critica que Arroxo pretenda "afear" un Patrimonio de la Humanidad como la muralla al rodearla de conos verdes, en lugar de sentarse a hacer un proyecto serio para diferenciar correctamente los carriles para peones y vehículos. "Esta proposta improvisada evidencia a falta total de proxecto do BNG, que xa semella terse contaxiado da improvisación e da fórmula de traballo dos socialistas", afirma.

Carballo dice que el PP está a favor de "aumentar as zonas destinadas aos peóns na Ronda, pero o que pedimos é que presenten o proxecto de obra e os estudios de alternativas para o tráfico".