Lugonovo y BNG rechazan perdonar el Ibi del Hula para equipar el auditorio

"Este acordo non é máis que unha extorsión consentida coa que se trata de difuminar as eivas de xestión", asegura Rocha
El líder de Lugonovo, Santiago Fernández Rocha
photo_camera El líder de Lugonovo, Santiago Fernández Rocha

Los dos grupos que sustentan el gobierno de Lara Méndez, Lugonovo y BNG, mostraron este miércoles su más radical rechazo a la decisión de esta de perdonar durante seis años a la Xunta el pago del Ibi del Hula y otros centros sanitarios a cambio de que equipe totalmente el auditorio.

Santiago Fernández Rocha, portavoz de Lugonovo, consideró que la propuesta "non é un trato, é un truco!", a la vez que se tomó como "unha tomadura de pelo que a rexedora aceptase a chantaxe da Xunta, sen pestanexar".

"A estas alturas", prosiguió, "o goberno xa non engana a ninguén. Este acordo non é máis que unha extorsión consentida coa que se trata de difuminar as eivas de xestión que arrastra este executivo". Además, recordó que este acuerdo implicaría renunciar a los 1,2 millones de euros para el equipamiento del auditorio que la Xunta ya había comprometido.

En el mismo sentido, el BNG entiende que "non é xustificable a nova reedición do pacto PP y PSOE para o finanzamento das dotacións do auditorio". La edil nacionalista Maite Ferreiro recordó que un acuerdo similar entre PP y PSOE ,con Orozco al frente de la alcaldía, sobre el Plan Paradai "deixou a Lugo vendido ante os intereses do Partido Popular".

Ferreiro insistió en que su grupo no va a permitir que la ciudad pierda los ingresos por el impuesto de bienes inmuebles, aunque no explicó cómo piensa impedirlo. "Trátase dunha hipoteca de 6 anos que ninguén garante que a partir dese sexto ano teña posibilidade de recuperarse o cobro do Ibi por estes inmobles", concluyó.

Comentarios