Lugonovo ve riesgo de que se caiga un edificio por la indolencia del Concello

Rocha dice que se ha retrasado seis meses el expediente sobre el número 48 de la Ronda
Rocha observa desde la muralla el edificio en ruinas
photo_camera Rocha observa desde la muralla el edificio en ruinas

El grupo municipal de Lugonovo consideró que existe un riesgo evidente de que el edificio del número 48 de la Ronda da Muralla, declarado en ruina, se caiga antes de que sea arreglado. Según el portavoz del grupo, Santiago Fernández Rocha, "a falta de dilixencia pode provocar que o edificio permaneza, outro ano máis, nas mesmas condicións de ruína nas que se atopa".

Y es que Rocha, tras consultar con los técnicos municipales, concluyó que "o goberno non actuou coa suficiente axilidade como para garantir que a construción se rehabilite nos primeiros meses do ano. O informe do arquitecto contemplaba, a primeiros de maio de 2016, que se trata dunha obra urxente. No expediente figuraban, entre outras consideracións, que o inmoble necesita dunha actuación inmediata debido á existencia de serios riscos de desprendemento e á desaparición de varios elementos arquitectónicos catalogados".

Sin embargo, el encargo de la gestión para que Evislusa se hiciera cargo de la intervención no se aprobó por parte de la junta de gobierno hasta el 16 de noviembre, seis meses después, lo que fue calificado por el portavoz de Lugonovo como "un atraso inxustificado que agora fará que o procedemento, farragoso de por sí, se demore aínda máis".

Tras explicar todos los pasos que todavía se han de dar para poder adjudicar esta obra, Fernández Rocha insistió en que su grupo no entiende "a parsimonia coa que opera este goberno, que non tivo en conta nin o estigma que supón para a cidade e para a propia muralla manter neste estado de abandono á construción nin o perigo potencial que ten para a poboación". De hecho, Lugonovo ya había propuesto que se instalara un armazón porticado para los peatones.

Comentarios