Domingo. 23.09.2018 |
El tiempo
Domingo. 23.09.2018
El tiempo

Lugonovo alerta de que las fiestas como Arde Lucus son "caldo de cultivo para violaciones"

Rúa Nova durante una edición Arde Lucus. XESÚS PONTE
Rúa Nova durante una edición Arde Lucus. XESÚS PONTE

El partido sugiere la creación de protocolos de vigilancia, elaboración de cartelería o mensajes preventivos

Lugonovo pide al gobierno local que haga un esfuerzo en la lucha y prevención de la violencia sexista —tras conocerse la polémica sentencia sobre la violación múltiple en los Sanfermines—, ahora que estamos cerca del Arde Lucus y contando que "as festas son caldo de cultivo para as agresións sexuais", señaló la portavoz de este grupo, Cristina Pérez Herráiz.

La edil de Lugonovo demanda unas fiestas de Arde Lucus libres de sexismo y recuerda que la única medida del gobierno de Lugo en San Froilán fue "colocar varios panfletos na caseta correspondente a Oficina de Información, pero nada máis. Un xesto raquítico, que tivo escasa repercusión e que non se axustaba, en absoluto, a nosa proposta", dijo Cristina Pérez, en referencia a la iniciativa presentada en sentido por su grupo ante el pleno de Lugo en septiembre pasado.

"Todo o esforzo municipal reduciuse a imprimir unha tirada, por certo ben reducida, de carteis con mensaxes en contra do acoso machista, que estiveron expostos nalgunhas dependencias do Concello e, para iso, non en todas", reprocha la concejala, quien en su día ya elevó una queja por esta cuestión al Foro de Igualdade.

"O acontecido durante os Sanfermíns de 2016 foi, no seu momento, un revulsivo para que tanto as administracións como o movemento asociativo iniciaran unha batalla, en moitas localidades, contra os abusos. Agora tócalle o turno a Lugo e máis depois do axuizamento que tiveron os feitos e que en tódalas cidades, incluída a nosa, atopou un amplo rexeitamento social ante o rango das penas impostas", dijo Pérez Herráiz.

Lugonovo sugiere, entre otras medidas, elaborar protocolos de vigilancia, crear mensajes o eslóganes, elaboración de cartelería, folletos y guías, así como pedir la implicación de los hosteleros para su difusión.

Lugonovo alerta de que las fiestas como Arde Lucus son "caldo de...
Comentarios