Lara Méndez se mantiene neutral en la pugna por la secretaría socialista

"Temos dous compañeiros que dan un paso adiante para asumir unha responsabilidade e para min iso sempre é de valorar", declaró la alcaldesa

Lara Méndez, durante un mitin socialista. SEBAS SENANDE
photo_camera Lara Méndez, durante un mitin socialista. SEBAS SENANDE

 La alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, evitó este viernes dar su apoyo públicamente a alguno de los candidatos a la secretaría provincial del PSOE, el alcalde de Castroverde, Xosé María Arias, y la diputada autonómica de Burela Patricia Otero.

Al igual que en anteriores procesos de primarias, Méndez se mostró partidaria de "esperar a que falen os militantes". Estos lo harán el 20, día en el que podrán votar los casi 1.800 afiliados socialistas de la provincia.

"Temos dous compañeiros que dan un paso adiante para asumir unha responsabilidade e para min iso sempre é de valorar, sempre é positivo", afirmó antes de dar comienzo el pleno de organización del Concello de Lugo.

La regidora destacó que en el PSOE "hai afortunadamente moitos compañeiros e compañeiras con capacidade para asumir responsabilidades no partido".

Arias y Otero tienen hasta el miércoles de la próxima semana para presentar los avales (un mínimo del 3% de los militantes) que les confirmarán como candidatos.

Comentarios