Lara Méndez acusa a Núñéz Feijóo de sumar desprecios a la ciudad y de negarle inversiones

La alcaldesa ve "vergoñentas" las palabras del presidente de la Xunta en las que presume de su compromiso con Lugo

Lara Méndez y José Clemente López Orozco. EP
photo_camera Lara Méndez y José Clemente López Orozco. EP

La campaña toca a su fin y la tensión se recrudece entre PP y PSOE, en una dura lucha por la alcaldía. Si el lunes era el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, el que sacaba pecho de su compromiso con Lugo y aseguraba que es una ciudad congelada y sin proyectos desde que se fue Orozco, la alcaldesa lucense y candidata a la reelección por el PSOE, Lara Méndez, le replicó este lunes acusándolo de sumar incumplimientos y desprecios a Lugo.

Para Méndez, las declaraciones de Feijóo en una entrevista en este diario son "vergoñentas e insultantes", ya que con su gestión no cesa de acumular "atrasos" en inversiones y "deudas pendientes", al tiempo que lo acusó de negarle al municipio la financiación de servicios básicos que son competencia de la Xunta.

Así, en un duro comunicado, recordó que el Concello destina cada año un millón de euros para pagar los comedores escolares, porque la Xunta no los financia, y reprocha también que la administración que dirige Feijóo "non dotou a Lugo nin dunha soa praza de escola pública infantil, cando esta obriga tamén é da Xunta".

Lara Méndez explica que de las seis guarderías públicas, cuatro son del Concello lucense y la nueva abierta el año pasado es de la Fundación Amancio Ortega y para ella el Ayuntamiento de Lugo "achegou os terreos e cofinancia o mantemento".

13 MILLONES. Según los datos de la candidata socialista, "os e as lucenses achegamos cada ano 13 millóns de euros a cubrir carencias de servizos públicos que deberían estar financiados pola Xunta de Galicia".

Para la regidora, las palabras de Feijóo son todavía más graves porque la Xunta de Galicia, dice, "sumou de xeito deliberado novos atrasos a proxectos clave para modernizar Lugo que si apoiou noutras cidades, como a intermodal, onde está en marcha o proxecto do Ministerio de Fomento para a estación de ferrocarril pero no que a Xunta mantén paralizado o proxecto que lle corresponde, o da estación de autobuses".

En el memorial de agravios, la alcaldesa habla también del servicio de Hemodinámica 24 horas, que "o PP tardou sete anos en dotar, con todas as vidas que quedaron polo camiño, e fíxoo obrigado pola histórica mobilización social" que hubo en la ciudad.

Recuerda, además, que la Xunta "paralizou tamén a Ronda Leste, despois de que o bipartito socialista acometese a primeira fase e deixase licitada a realización do proxecto da segunda".

Entre los incumplimientos que Lara Méndez echa en cara a Feijóo figura también el plan Paradai, "que cumpre 20 anos sen rematar ou a creación do museo da romanización no cuartel de San Fernando, no que a Xunta gastou 300.000 euros para un proxecto aprobado, que meteu no caixón".

Capítulo aparte dedica al plan de dinamización del barrio de A Residencia, uno de los proyectos estrella de la Xunta de Galicia en Lugo. La alcaldesa dice que esa iniciativa "arrastraba xa 7 anos de atraso, aos que sumou outro por suprimir trámites administrativos imprescindibles para poder acometelo".

CRÍTICAS A CARBALLO. Para la alcaldesa, todos estos incumplimientos y atrasos demuestran que el PP no cree ni apuesta por Lugo. "Non o fixo con José López Orozco e non o fai agora con Lara Méndez", asegura.

La regidora socialista considera que el presidente de la Xunta no quiere a Lugo, lo que, en su opinión, queda claro cuando designa un candidato a la alcaldía "que non ten ningunha gana de traballar por Lugo, unha actitude evidente no día a día da campaña, pois descoñece o municipio e datos básicos sobre os servizos básicos do Concello e mesmo sobre a súa configuración social, e o seu programa".

En este sentido, Lara Méndez censura que en las propuestas electorales de los populares no se incluyan "medidas para determinados colectivos, como a poboación migrante ou LGTBI, nin demandas sociais xeralizadas e vitais para o progreso de Lugo, como a creación do museo da romanización no cuartel de San Fernando, acadar que o cuarto Patrimonio da Humanidade de Lugo sexa o casco histórico ou o recoñecemento como Cidade Gastronómica".

Comentarios