La Diputación dice que el Concello no da licencia para reformar Santa María

Defiende la compra del edificio de la Cámara para llevar las oficinas de recaudación porque el proyecto del anterior gobierno era ''incompleto'' y no contaba con ''dotación presupuestaria''
El edificio de la Cámara está en Ramón Ferreiro
photo_camera El edificio de la Cámara está en Ramón Ferreiro

El portavoz del gobierno de la Diputación, Carlos Armesto, rechazó ayer continuar con el proyecto que había iniciado el anterior ejecutivo para trasladar a las instalaciones del hogar de Santa María las oficinas del servicio de recaudación porque el propio Concello negó la licencia para la reforma necesaria. Según dijo Armesto, se trata de un proyecto ''incompleto e sen a dotación orzamentaria suficiente''.

A Armesto le llama la atención ''a celeridade que veñen de amosar os socialistas cando na súa etapa á fronte da institución gastaron máis de 300.000 euros no aluguer da sede actual, e agora presentan unha iniciativa para o pleno na que piden que se lle dea continuidade a un proxecto que o propio Concello ten rexeitado''.

El diputado del PP explicó que el edificio, propiedad del Ayuntamiento y cedido a la Diputación por 99 años, precisaría de diversas obras para poder acoger el servicio de recaudación. Armesto dio cuenta de la existencia de un proyecto básico de 2014 con un presupuesto de 376.120,51 euros. ''É sorprendente'', explicó, ''que o PSOE redacta este proxecto tendo informes técnicos que din que non se adaptaba ao planeamento en vigor do Concello, que o orzamento non acadaría o grao de intervención necesario para cumprir a normativa''. ''Trátase dun proxecto inviable porque había actuacións como a intervención na cuberta para garantir a seguridade contra o risco de incendio que non figuraban no orzamento'', matizó.

La Diputación cuenta además con una comunicación de abril de 2015 del Concello en la que se le da traslado ''dun informe desfavorable do proxecto alegando que non xustifica nin o cumprimento da normativa acústica nin o da medioambiental. Pídeselles ademais completar o proxecto e presentar un estudo de seguridade e saúde. De novo, e tras a resposta da Deputación, o Concello emite un novo documento desfavorable ao proxecto no que se indica que non cumpre co código de edificación, nin ten licenza urbanística municipal e incluso se advirte de que podería implicar problemas estruturais para o edificio'', dijo.

Comentarios