martes. 09.03.2021 |
El tiempo
martes. 09.03.2021
El tiempo

"Todas as contratacións realizadas polo Concello seguen a máis estrita legalidade"

Cabalgata Estática en Lugo. VICTORIA RODRÍGUEZ
Cabalgata de Reyes en Lugo. VICTORIA RODRÍGUEZ

Maite Ferreiro responde así a las acusaciones lanzadas por los populares. "A imposibilidade de atopar defectos á programación cultural de Lugo levou ao PP a inventar contos", defiende

La concejala de cultura, Maite Ferreiro, respondió este jueves a las críticas lanzadas por el PP, que acusa a la formación de fraccionar los contratos para la cabalgata de Reyes para dárselos "a dedo a empresas afíns" que no se "adican á organización deste tipo de actividades". "A imposibilidade de atopar defectos á programación cultural de Lugo levou ao PP a inventar contos", apunta la edil.

Ferreiro añade que "Lugo fixo a mellor cabalgata posible dada a situación sanitaria" y se lamentó de que el PP no muestre "a mesma preocupación por un sector do que viven centos de familias lucenses e que se está a ver moi afectado pola crise sanitaria", indicó en alusión a los trabajadores de la cultura.

Maite Ferreiro afirmó que con estas acusaciones, desde el Partido Popular no hacen más que demostrar su desconocimiento sobre como funciona el sector cultural, y criticó la "actitude electoralista" que mantienen con la gestión cultural que realiza el BNG, agrega, en vez de mostrar una actitud de apoyo a un sector que tuvo que "reinventar a súa maneira de traballar", manifestó.

Maite Ferreiro recordó que los integrantes del grupo municipal del PP fueron invitados a participar en las actividades de Navidad, y que estuvieron presentes en la cabalgata. "Todas as contratacións realizadas polo Concello seguen a máis estrita legalidade e pasan polos procesos de fiscalización pertinentes marcados pola lexislación vixente", concluyó.

"Todas as contratacións realizadas polo Concello seguen a máis...
Comentarios