Fernández Rocha entrega su acta deseando "sorte" al resto de ediles

El plano municipal despide al exportavoz de Lugonovo entre numerosos halagos ►Ángel Trabada tomó posesión como edil del PP en sustitución de Castiñeira

El pleno del Concello de Lugo arrancó este jueves con un adiós y con una bienvenida.

El que fuera portavoz de Lugonovo Santiago Fernández Rocha entregó su acta en el ecuador del mandato y Ángel Trabada Gómez tomó posesión como edil del PP, en sustitución del dimisionario Jaime Castiñeira.

La despedida de Rocha de la corporación municipal llega un mes después de abandonar la portavocía del grupo municipal, que actualmente ostenta la edila Cristina Pérez Herráiz. La actual responsable del grupo reconoció "aprender moito de Santiago nestes dous anos", e indicó que "todo o mundo sabe que é un home bo e de palabra".

La alcaldesa lucense, Lara Méndez, también catalogó al exedil de Lugonovo como "unha persoa cercana, de palabra, boa e con un obxectivo claro: o ben para a nosa cidade e os nosos veciños".

Méndez agradeció la labor política de Rocha por triplicado. "Tres grazas", señaló la alcaldesa, "por ser unha persoa de consenso e con altura de miras, por ser unha persoa propositiva e pola lealdade institucional".

Por su parte, el exconcejal de Lugonovo se despidió haciendo referencia en dos ocasiones al país vecino, Francia. "Se os franceses lograron con tres palabras, liberdade, igualdade e fraternidade, a maior revolución cultural e social da historia, a min chégame cunha palabra: grazas", señaló Rocha, que aún así reconoció haber vivido dos años "intensos" en los que encontró "bastantes dificultades".

Su segunda alusión a la cultura gala tuvo por protagonista al escritor Antoine de Saint-Exupéry, concretamente su obra más conocida, El Principito. "É unha tolemia odiar a todas as rosas só porque unha te picou. Renunciar a todos os teus soños só porque un deles non se cumpriu", citó el exconcejal lucense.

En este sentido, Rocha señaló que "soñaba cun Lugo máis libre, máis xusto e máis fraterno", al que dedicó durante los dos últimos años "o mellor de min".

El exedil de Lugonovo agradeció asimismo a sus compañeros de corporación un "exercicio exemplar de independencia e transparencia que me enche de orgullo como demócrata". También les deseó "sorte e acerto" porque "Lugo o necesita".

"Agora volvo á miña vida persoal, cos nenos, no outono da miña vida", reconoció un Rocha que volverá a ejercer su profesión de maestro.

Comentarios