Feijóo afea a Lara Méndez sus críticas sobre el servicio de Hemodinámica

El presidente del PPdeG dijo que la alcaldesa de Lugo "non sabe o que di ou está moi mal asesorada" sobre lo que sucede en el Hula

Alberto Núñez Feijóo en la cena del PP lucense
photo_camera Alberto Núñez Feijóo en la cena del PP lucense. SEBAS SENANDE

El líder de los populares gallegos, Alberto Núñez Feijóo, afirmó este sábado que las declaraciones realizadas por la alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, en las que cuestiona el criterio del PP para que el servicio de Hemodinámica no funcionase todo el día en el Hula "só poden vir dunha persoa que non sabe o que di ou que está moi mal asesorada".

"Quero pensar que está moi mal asesorada. Os médicos e o persoal sanitario non merecen a falta de respeto que tivo a alcaldesa con toda a sanidade pública de Lugo e de Galicia", añadió el presidente autonómico.

Núñez Feijóo, que asistió este sábado a la comida de Navidad que organizó el PP de Lugo, contestaba así a Lara Méndez porque la regidora local se preguntó el pasado viernes, en un acto del PSdeG-PSOE a las puertas del Hula, "cantos mortos necesita o Partido Popular para decidir que é precisa a Hemodinámica 24 horas".

El presidente del PP de Galicia aseguró que "a única aportación que fai Lugo a sanidade pública é cobrar impostos polo hospital e polos centro de saúde"

El presidente autonómico compartió mesa y mantel con unos 600 cargos públicos y militantes de la provincia —cada uno pagó su menú— para celebrar que este ha sido "un bo ano para Galicia y para Lugo".

Feijóo atribuyó estas críticas a que el partido socialista "non acepta" que el PP está haciendo "a maior aposta que nunca se fixo pola sanidade pública en Lugo".

"Se nos entregou un edificio valeiro e o convertimos en hospital e o equipamos, en plena crise económica, con servicios que nunca tivo na historia a sanidade pública en Lugo, como Radioterapia, Medicina Nuclear e Hemodinámica, nas mesmas condicións que en Ourense", precisó.

El líder de los populares gallegos recordó otro compromiso de la Xunta en materia de sanidad con Lugo, la rehabilitación del barrio de A Residencia. "Durante moito tempo se dixo que non o íamos facer e agora imos facer o mellor centro de saúde integral de Galicia", destacó.

El presidente del PP de Galicia aseguró que "a única aportación que fai Lugo a sanidade pública é cobrar impostos polo hospital e polos centro de saúde".

OBJETIVO. Aprovechó la celebración de esta comida de Navidad para ponerle al PP lucense como deberes hacerse en 2018 con la alcaldía de Lugo, ciudad en la que no gobierna desde hace 18 años.

"Imos facer un proxecto ilusionante para volver a recuperar o Concello de Lugo, non porque non ganaramos as eleccións, senón porque lamentablemente o único obxectivo que ten o Partido Socialista é que non pode haber un alcalde ou unha alcaldesa do PP, aínda que se gañen as eleccións na Deputación e no Concello de Lugo", afirmó.

Feijóo dijo que el proyecto popular ofrecerá "un goberno con estabilidade e compromisos", como el de Galicia, frente al "goberno inestable de Lugo, que ten máis liortas internas que acordos".

Mientras, la presidenta provincial, Elena Candia, indicó durante su intervención que "o partido está a ser a plataforma de apoio para os nosos principais axentes: as agrupacións locais".

Comentarios