Esquerda Unida acusa a la Xunta de mercantilizar el transporte escolar

Considera que abrir los buses de estudiantes a cualquier usuario podría perjudicar los objetivos educativos
Transporte escolar en Castroverde (Foto: J. Vázquez)
photo_camera Transporte escolar en Castroverde (Foto: J. Vázquez)

Esquerda Unida (EU) se opone a la propuesta de la Xunta de permitir el uso del transporte escolar por parte de cualquier persona que necesite realizar ese recorrido. Consideran que la Administración gallega "mercantiliza" un servicio público integrado en el proceso educativo y teme que pueda perjudicar los objetivos del mismo.

Isabel Sánchez, coordinadora comarcal de EU Lugo, sostiene que "abrir as liñas escolares a calquera tipo de usuario prexudica a calidade deste servizo que debería rexerse por criterios estritamente educativos e non de rendibilidade económica".

Entiende que esta medida perjudicará especialmente a las zonas con más dispersión poblacional, eminentemente rurales, como la provincia de Lugo, "que o executivo de Alberto Núñez Feijóo discrimina unha vez máis, amosando un continuo desprezo pola cohesión e vertebración territorial".

Isabel Sánchez teme que la intención de incrementar el beneficio del transporte escolar conlleve incluso el cambio de paradas en función de los intereses de usuarios al margen de los escolares.

EU pide "que o transporte escolar sexa un servizo educativo xestionado desde as administracións públicas e non unha mercadoría coa que as empresas privadas especulen".

Comentarios