jueves. 02.04.2020 |
El tiempo
jueves. 02.04.2020
El tiempo

El PP critica que la brigada de obras haga trabajos contratados a empresas

Dice que intervino en una pista de Abol, cuyo rebacheo se adjudicó con cargo a remanentes

El concejal del PP Manuel López denunció que el Concello de Lugo realizó con medios propios algunos trabajos que había contratado a empresas privadas. Las tareas a las que se refiere se realizaron en la pista de Abol, en San Xoán do Campo, a Vilachá, en Ribas de Miño, donde estuvo trabajando una brigada municipal aunque «unha empresa tiña que estar realizando xa o aglomerado en quente».

López opina que es «indignante» que el edil de zona rural «se ocupe e preocupe de adiantarlle o traballo con medios propios a unha empresa á que lle paga por realizar esas tareas, mentres que varios centos de quilómetros quedan sen intervención nin da brigada municipal nin dunha empresa externa».

Manuel López considera «de sentido común que os operarios municipais deberían estar ocupándose de acondicionar as pistas nas que non van actuar firmas privadas».

El concejal recordó que «dentro do contrato que o Concello subscribiu coa empresa Ovisa figura tapar os baches», y critica que el PSOE «obrigue aos lucenses a pagar dobremente os traballos».

López asegura que la mejora de esta pista lleva «máis dun ano aprobada polo pleno, con proxecto e dotación orzamentaria» y que no es la única en esta situación, pues también la vía que va de Belesar a San Xoán do Campo; la de Ceza a Portanova, y la de Vilalvite a Ventosiños de Arriba «seguen en idénticas condicións: con proxecto e con dotación orzamentaria, pero sen iniciarse sequera».

«O peor é que non se trata dun caso illado senón que non foron executadas ningunha das 25 obras aprobadas para as parroquias» en el marco del plan de inversiones con cargo a remanente de años anteriores que el PSOE aprobó fruto de un acuerdo con el PP.

Manuel López asegura que no se llevó a cabo ninguna de las 25 obras en las parroquias acordadas con el PP

El PP critica que la brigada de obras haga trabajos contratados a...
Comentarios