El BNG propone el nombre de Rosalía de Castro para el nuevo auditorio de Lugo

El partido considera que el municipio " ten unha débeda" coa poeta galega
Vista del edificio
photo_camera Vista del edificio

A la espera de que el Ayuntamiento de Lugo y la Xunta de Galicia lleguen a un acuerdo para equipar el nuevo auditorio de la ciudad, cuya obra civil está terminada desde el pasado verano –después de una inversión próxima a los 20 millones de euros–, el BNG ha expresado su deseo de que este edificio lleve el nombre de Rosalía de Castro. 

De hecho, la concejala Maite Ferreiro anunció que llevará este asunto al Consello Municipal de Cultura para formalizar su propuesta, porque el "novo auditorio de Lugo debería ser o referente cultural da cidade e Rosalía de Castro é o referente mundial da cultura galega". 

Desde su punto de vista, "Lugo ten unha débeda con Rosalía de Castro, dado que a pesar de que existe un colexio e un parque co seu nome, falta un edificio, rúa ou praza co nome da figura galega por excelencia". 

"Entendemos que se trata dunha muller incuestionable, que merece ter un espazo cultural adicado a súa figura nesta cidade" y "con esta proposta atendemos ao acordado no Foro de Igualdade do Concello de Lugo, onde se decidiu pedir que o novo auditorio leve o nome dunha muller", concluyó Ferreiro.

Comentarios