El BNG denuncia que aún quedan símbolos franquistas en edificios oficiales de Lugo

Pide la retirada de los escudos del colegio de As Mercedes, el IES Nosa Señora dos Ollos Grandes y el edificio de la Consellería de Sanidade
Arroxo contempla es escudo franquista del colegio de As Mercedes
photo_camera Arroxo contempla es escudo franquista del colegio de As Mercedes

El portavoz del BNG en el Ayuntamiento de Lugo, Rubén Arroxo, lamentó que todavía queden en varios edificios oficiales de la ciudad escudos y símbolos de la época franquista, con lo que, indicó, se incumple por parte de la propia Administración la Ley de Memoria Histórica.

Arroxo recordó que "grazas ao BNG avanzouse na limpeza da simboloxía franquista, pero aínda quedan cousas", como "os escudos que aínda" sobreviven en las fachadas del colegio de As Mercedes, en el IES Nosa Señora dos Ollos Grandes o en el edificio de la Consellería de Sanidade, en la Rúa María Balteira. "Algúns símbolos da ditadura xa quedaron en almacéns municipais, pero outros deben ser retirados para cumprir coa Lei de Memoria Histórica", insistió.

Por otra parte, recordó que en Lugo todavía "quedan moitos edificios que teñen pequenas pracas nas fachadas co símbolo da Falanxe", por lo que pidió al Ayuntamiento que establezca un "procedemento de retirada" de las mismas para que a las comunidades de vecinos no les "supoña ningún tipo de custo". "É unha forma de avanzar na imaxe democrática de noso Concello e de facer xustiza con todas as persoas que foron represaliadas", concluyó.

Comentarios