El BNG aspira a estar "nos centros de decisión"

La cabeza de lista, Olalla Rodil, quiere "ter voz propia" y ejercer la política "sen tutelas de ninguén"
Presentación de la candidatura del BNG en Lugo
photo_camera Presentación de la candidatura del BNG en Lugo

El BNG presentó su lista a las elecciones del 26J, con la que, según recordó su candidata al Congreso, la periodista Olalla Rodil, aspira a "estar nos centros de decisión para resolver nós os nosos problemas" y destaca que los nacionalistas se toman esta nueva convocatoria "como nova oportunidad e un novo reto para cambiar as cousas".

La candidata del Bloque recordó que "fronte ao espectáculo e a vanalidade queremos falar de política, sen tutelas de ninguén, para decidir sobre o noso alí onde se toma as decisións". Durante el acto de presentación, Rodil explicó que se había acercado a Lugo desde Ribeira de Piquín por la N-640, de la que se anunció el pasado mes de diciembre el inicio de las obras para mayo, igual que el cambio de Gobierno. "Máis seguimos agardando polos obreiros nesa estrada e polo cambio en Madrid onde segue a gobernar o PP", apuntó. Rodil denunció que "nestes cinco meses, Galiza, e no concreto Lugo, estiveron ausentes das mesas de negociación" y se mostró convencida de que "nada mudará por cambiar o cu de quen se senta na Moncloa se o único que nos queda aquí en Lugo en seguir agardando".

Por su parte, la portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, insistió en el mismo mensaje de renovación de expectativas. "Estas eleccións son unha segunda oportunidade para que Galiza recupere unha voz propia" y recordó que el Bloque es "alternativa máis útil para Galiza por que galegas e galegos non temos que escoller entre desaloxar a Mariano Rajoy e ter unha alternativa que nos defenda, para eso está o BNG".

Asimismo, también insistió en la independencia del Bloque con respecto a formaciones del ámbito nacional. "O BNG defenderá os intereses deste país sen importar a opinión de Pablo Iglesias, Pedro Sánchez, ou Mariano Rajoy", dijo. Finalmente, Rosana Prieto, la candidata por Lugo al Senado, aseguró que se presentaba a los comicios porque consideraba que "os tempos son chegados" y la obligación era ya "moral e social" para que las generaciones actuales pudieran aspirar a tener oportunidades como las suyas. Recordó que había estudiado con becas públicas, gracias a lo que pertenecía «á xeración mellor formada da historia».