El Concello invierte casi 390.000 euros en la renovación de Luís Seoane

Rubén Arroxo explicó que se apostará por un modelo de plataforma única con preferencia peatonal
Arroxo visitó las obras de Luis Seoane. EP
photo_camera Arroxo visitó las obras de Luis Seoane. EP

El teniente de alcaldesa, Rubén Arroxo, se desplazó este lunes a la calle Luís Seoane, donde el concello está realizando unas obras de renovación que consisten en la instalación de nuevo pavimento en el tramo final –que conecta con García Abad–, así como la renovación de los servicios soterrados. La inversión es de  388.429,75 euros. 

"Trátase dun proxecto importante para a mellora estética do barrio da Milagrosa, no que apostamos polo modelo de plataforma única con preferencia peonil, un modelo que está a funcionar noutras cidades e que demostrou a súa viabilidade en rúas estreitas", explicó Arroxo. 

Desde el BNG explican que, así, se eliminarán "as barreiras arquitectónicas da rúa, creando unha serie de espazos de relación e descanso que permitirán o desfrute da zona".

OBRAS. La calle contará con bancos y papeleras nuevas, y el nuevo alumbrado contará con una instalación bajo tierra. 

"O novo alumeado mellorará a seguridade da zona, ao contarse cun alumeado máis uniforme, ao mesmo tempo que se mellora a estética da zona e se reduce o consumo enerxético", ya que las nuevas lámparas contarán con luminarias LED.