miércoles. 29.09.2021 |
El tiempo
miércoles. 29.09.2021
El tiempo

El Concello de Lugo incrementa hasta los 750.000 euros las ayudas para el alquiler

2020110511304774697
Olga López Racamonde y Lara Méndez, en la rueda de prensa. EP
Lara Méndez lamenta que no se cree vivienda pública en la ciudad desde hace años

El Concello de Lugo va a destinar en 2020 un total de 750.000 euros para ayudas al pago de alquiler y vivienda a personas sin recursos, según explicaron este miércoles en rueda de prensa la alcaldesa, Lara Méndez, y la concejala de bienestar, Olga López Racamonde. Esta anunció además que ha trasladado a la junta de gobierno la aprobación de las bases de una nueva convocatoria de las subvenciones de Evislusa, en las que tendrán preferencia las víctimas de violencia de género, las familias con hijos o personas dependientes a su cargo y los jóvenes de hasta 35 años.

Según las representantes municipales, a la partida específica de 600.000 euros destinada a este fin se suman alrededor de 150.000 euros del fondo de emergencia social, que emplea para el pago de alquileres y de facturas de hipotecas aproximadamente la mitad de sus 300.000 euros de presupuesto.

Lara Méndez lamentó que el problema de la vivienda en la ciudad se vea agravado porque "Lugo leva máis dunha década sen contar coa creación de nova vivenda pública. Mentres, as listas de demandantes, que actualmente superan o milleiro de persoas na cidade, increméntanse ano a ano".

"Nunca como agora", afirmó la alcaldesa, "pola salvagarda do ben máis prezado que temos que é a nosa saúde, tivo tanta importancia dispoñer dun fogar. O acceso á vivenda digna é un dereito constitucional, un recurso fundamental e de primeiro orde. Para a administración autonómica trátase ademais dunha competencia propia na que, lamentablemente, polo menos en Lugo, levan moito tempo sen dar a talla como así o demostra a ausencia de parque inmobiliario público dispoñible e un nulo interese inversor para crealo dende hai máis dunha década".

La regidora recordó también que "a Xunta dispón de terreos ao efecto tanto en Garabolos como ao carón do novo auditorio nos que, dende hai anos, se comprometeu a promover vivenda protexida sen que, ata o momento, a tivera materializado".

Según reprochó a la Xunta, "nos Orzamentos para 2020 se incluía unha partida de 500.000 euros para este concepto da que nada sabemos. O mesmo que aconteceu coa parcela de Magoi na que, ademais do auditorio, se prevía a edificación de 140 vivendas, o 60% de protección oficial".

El Concello de Lugo incrementa hasta los 750.000 euros las ayudas...
Comentarios