Candia promete abastecer las caldas con aguas termales del Balneario

La alcaldable del PP criticó el desembolso de "miles de euros" realizado para unas instalaciones que usan "auga da billa"
Elena Candia, con el dueño del Balneario, Antonio Garaloces. EP
photo_camera Elena Candia, con el dueño del Balneario, Antonio Garaloces. EP

La candidata del PP, Elena Candia, anunció este miércoles que, si accede a la alcaldía de Lugo, abastecerá la caldas municipales que funcionan desde hace dos meses a orillas del río Miño, en el entorno del Pazo de Feiras e Congresos, con aguas termales procedentes del Balneario.

"Unha vez que o goberno local construíu e gastou miles de euros nunhas caldas artificiais de auga da billa quentada cun quentador debemos, por responsabilidade, buscar alternativas que as convertan nunhas caldas de verdade con augas mineromedicinais", afirmó la alcaldable popular.

Elena Candia dijo, tras reunirse con el propietario del Balneario de Lugo, Antonio Garaloces, que "promoverá acordos para acadar este reto", pues considera que Lugo es "unha cidade termal que debe ter un maior protagonismo nun modelo de municipio de futuro e de oportunidades".

"Queremos que as mal chamadas caldas, sexan de verdade espazos con propiedades mineromedicinais polo que debemos apostar por ter aí unhas instalacións cun valor engadido, que nos axuden a diferenciarnos e que se poidan converter nun atractivo turístico de verdade", afirmó la cabeza de lista del PP al Ayuntamiento de Lugo.

Termalismo

La alcadable popular se comprometió a trabajar para "aproveitar aquelo que nos diferencia, como o Balneario de Lugo, un espazo único, con recursos termais, un elemento diferenciador que temos que ter en conta á hora de planificar infraestruturas para que poidan aproveitar as propiedades mineromedicinais das súas augas".

Elena Candia también se comprometió a mejorar el alumbrado público del entorno de esta instalación privada que está en el barrio de A Ponte.

La que es presidenta provincial del PP no adelantó cómo se realizará ese abastecimiento desde el Balneario hasta las caldas ni qué coste supondrá para las arcas municipales.