Candia dice que las puertas del PP están abiertas a la alcaldesa de Monterroso

Ensalza el trabajo realizado por Rocío Seijas, pero incide en que la decisión debe adoptarse en el ámbito local
Elena Candia con los dípticos de su candidatura. XESÚS PONTE
photo_camera Elena Candia con los dípticos de su candidatura. XESÚS PONTE

La candidata del PP a la alcaldía de Lugo, Elena Candia, mostró este jueves la disposición de su partido a incorporar a la alcaldesa de Monterroso, la independiente Rocío Seijas, a las filas populares. "As portas e as ventanas están abertas, é momento de escoitar", aseguró. Y, aunque se negó a aclarar si ya se están produciendo reuniones de cara a esa posible incorporación, destacó el trabajo desempeñado por Seijas en su municipio. "Hai que poñer en valor o traballo realizado polo goberno de Monterroso; con estabilidade, moitisimas dificultades e moi pouco tempo para instalar a normalidade foron quen de poñerse a traballar polos veciños", recalcó.

En cualquier caso, incidió en que se trata de una decisión que se debe adoptar en el ámbito local, de modo que le corresponde a la propia regidora y a sus compañeros, especialmente al teniente de alcalde y responsable del PP en en el concello, valorarla. Eso sí, dejó que se vería con buenos ojos desde la dirección del PP provincial. "Que persoas independentes aposten polo noso proxecto, que se fai con esa solvencia, traballo e obxectivo común, sempre se valora positivamente, todo o mundo ten que ver como se sinte máis a gusto traballando. As portas e as ventanas están abertas". enfatizó.

Candia realizó estas declaraciones en la presentación de un díptico de su candidatura a la alcaldía de Lugo, que repartirá entre la ciudadanía con el teléfono y las distintas vías por las que los ciudadanos pueden remitirle sus preguntas. 

REGRESO DE POLÍTICOS VETERANOS EN MONTERROSO Y SARRIA

Por otro lado, preguntada por el regreso de políticos veteranos como Fernando Carlos Rodríguez en Sarria e  Antonio Gato Soengas en Monterroso, incidió en que "a experiencia en todo na vida, e tamén en política, é un grado". Así, recalcó que "Ninguén pode ter a sensación de que quixo entrar e non puido e tampouco ninguén debe ter a sensación de que o botaron por estar moi visto".

En ese sentido, al ser cuestionada por la falta de personas jóvenes en el Partido Popular, señaló que eso requeriría "dunha análise, non sei se política ou sociolóxica". "Nós somos o partido da xente maior e dicímolo con orgullo, pero para maiorías absolutas necesitas a todo o mundo".

 

Comentarios