Arranca en Lugo la campaña para difundir la protesta del Día da Maleta

La plataforma Lugo non Perdas o Tren repartirá 5.500 octavillas y carteles
Estado de abandono que presentaban hace un mes algunas vías
photo_camera Estado de abandono que presentaban hace un mes algunas vías

La plataforma Lugo non Perdas o Tren inició este lunes la campaña para difundir la protesta del Día da Maleta, que se celebrará el próximo día 17, a las doce del mediodía, en la Praza Conde Fontao, enfrente de la estación del ferrocarril. El acto, organizado por la Federación Provincial de Asociaciones de Vecinos, consistirá en una concentración en la que se espera que cada uno de los asistentes lleve una maleta con un destino ahora mismo imposible por tren desde Lugo.

"A nosa idea é que cada maleta leve un letreiro co nome dun sitio ao que non se poda ir desde Lugo en tren, como un xeito de reivindicar que se aumenten os servizos. Por exemplo, agora mesmo, non hai os sábados ningún tren hacia Barcelona, nin en Lugo nin no resto de Galicia. Tamén queremos que se mellore a conexión co Ave en León dotando de máis frecuencia o traxecto hacia Ourense, que se constrúa a estación intermodal en Lugo, recuperar os trens de mercadurías, que haxa máis paradas en puntos como Rábade, Baamonde ou Parga e que se incrementen as paradas tamén cara a Monforte, xa que agora mesmo só para en Céltigos e en Sarria. Outra das reivindicacións é tamén que se supriman os pasos a nivel en Monforte", afirma Jesús Vázquez, presidente de la federación vecinal.

El colectivo demanda también un nuevo plan de tráfico en la zona y la dotación de más aparcamientos



La plataforma —integrada por esta federación y que cuenta con el apoyo de 30 ayuntamientos, sindicatos y comerciantes— comenzó este lunes con el reparto de 500 carteles y 5.000 octavillas.

"Pedimos non só a mellora de servizos senón tamén outras cousas como un plan de tráfico urxente para a zona porque, agora mesmo, só se pode acceder á estación do tren desde a Rúa Alta e desde San Eufrasio. Unha idea podería ser expropiar o vello xardín da estación e o espazo que hai diante dos galpóns, onde hai uns terreos baleiros que farían falta para trazar por alí unha rúa", indica el coordinador de la plataforma, José Manuel Carballo.

Otra propuesta del colectivo es la dotación de 240 plazas de aparcamiento para los usuarios de la estación, que podrían estar ubicados en unos terrenos colindantes, propiedad de Adif.

Carballo sugiere, además, que se utilicen los galpones de la estación para promocionar y vender productos artesanos y gastronómicos lucenses. "Queremos un tren do século XXI e non un do XIX. Agora mesmo a nosa estación é un apeadeiro", dice Carballo.

Comentarios