Arias reitera que el Concello bloquea las obras de los colegios

La delegada de la Xunta garantizó al Anpa del Sagrado Corazón que la construcción del nuevo colegio será "canto antes"
Raquel Arias
photo_camera Raquel Arias

La delegada territorial de la Xunta en Lugo, Raquel Arias, volvió este miércoles a culpar al Concello de la paralización del proyecto del nuevo colegio del Sagrado Corazón o del retraso en las obras para ampliar As Mercedes.

Arias explica que en una reunión que mantuvo con representantes de la Asociación de Nais e Pais de Alumnos (ANPA) del colegio defendió que "a Xunta está a traballar para que o novo Sagrado Corazón sexa unha realidade canto antes, moi a pesar do que parece que busca a propia administración local, que xoga a poñer trabas constantes torpedeando así o avance do proxecto, ao ceder 9 fincas orixinais, distintas, sen unificar e sen garantías urbanísticas, cando xa estaba advertida de que non era viable".

Asimismo, la delegada territorial trasladó al colectivo "o firme compromiso da Administración autonómica na construción do novo centro".

En la reunión participaron también el secretario xeral técnico de la Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Jesús Oitavén, y la subdirectora xeral de Construcións e Equipamento, María Jesús López.

AS MERCEDES. Por otro lado, Arias asegura que la Consellería de Cultura acaba de licitar la ampliación del Ceip As Mercedes con el fin de dar respuesta al incremento de matrícula del propio centro. El presupuesto para esta actuación asciende a 446.618,83 euros y el plazo de ejecución es de tres meses.

Comentarios