El área de Participación estudia reubicar el Arquivo Municipal

"Revisarase o espazo para coñecer se é viable ou non que se ubique nesta instalación", explicó la concejala Cristina López
Cristina López. XESÚS PONTE
photo_camera Cristina López. XESÚS PONTE

Desde el área de Participación e Servizos para a Veciñanza, la concejala Cristina López ha anunciado que el ejecutivo lucense procederá a estudiar la viabilidad de reubicar el depósito del Arquivo Municipal en la parte anexa del Colexio de Albeiros, una instalación que ya fue objeto de una importante intervención el año pasado, cuando se renovó la cubierta del edificio.

En la actualidad, según López, "o depósito atópase nunha situación de case plena ocupación, polo que é necesario acometer unha busca dun novo emprazamento". Aunque cada día se genera menos material en papel, la convivencia de formatos hace necesario su archivo físico. El personal técnico del Concello iniciará este estudio en las próximas semanas.

"Revisarase o espazo para coñecer se é viable ou non que se ubique nesta instalación", explicó la edil. Con esta actuación se busca "atender a unha necesidade fundamental" como es la ampliación del depósito del Arquivo Municipal.


 ✉ Suscríbete gratis a nuestra newsletter y recibe cada mañana
una selección de noticias destacadas de Lugo

Comentarios