jueves. 21.11.2019 |
El tiempo
jueves. 21.11.2019
El tiempo

Ameijide cree que sustituir bolardos por cámaras es un mero "parche"

Bolardo retráctil de la Rúa Santiago. XESÚS PONTE
Bolardo retráctil de la Rúa Santiago. XESÚS PONTE
▶ El PP insta al Concello a fijar más medidas para supervisar el acceso al casco histórico ya que "moitos puntos quedarán sen control"
 

El concejal del Partido Popular Antonio Ameijide cree que la medida anunciada por el gobierno local de controlar el acceso al casco histórico con cámaras lectoras de matrículas "non solucionará o problema real de tráfico que hai no centro da cidade" y la califica de mero "parche".

Ameijide acusa al gobierno de falta de ambición y afirma que si cree que por sustituir los bolardos por cámaras, cumpliendo un acuerdo plenario a iniciativa del PP, se solucionarán todos los problemas, "están moi equivocados". Ameijide asegura que "hai que ser ambiciosos e mirar o conxunto do casco histórico en global e non só un problema en concreto", dijo.

El concejal popular cree que la instalación de cámaras lectoras "é unha boa medida" pero que a su vez queda "escasa e incompleta" si no se complementa con otras medidas que ayuden a solucionar el problema de tráfico que hay en algunos puntos del centro de la ciudad.

Ameijide considera que la instalación de cámaras lectoras "é unha boa medida" pero que a su vez queda "escasa e incompleta"

Desde el PP han destacado que "hai moitos puntos que quedarán sen control, como serán os accesos a zonas peonís dende a rúa Bispo Aguirre, a Rúa Nova con Montevideo ou os casos das rúas San Froilán e Amor Meilán" y que "se queremos potenciar as zonas peonís e limitar o acceso do tráfico rodado a estas zonas hai que facer un programa completo de control", explicó Ameijide.

Antonio Ameijide afirmó también que es necesario implantar un plan de circulación específico para el casco histórico consensuado, ya que según él, "el caos de tráfico no entorno amurallado vai a máis", y que "continúa medrando o malestar de repartidores e veciños pola presenza masiva de vehículos de transporte".

Ante esta situación, el concejal popular expuso que "unhas circunstancias excepcionais de tráfico requiren dunha planificación tamén excepcional", por lo que insta al gobierno municipal a "deixar de mirar para outro lado e a dar unha resposta actualizada ás demandas de todas as partes implicadas".

Ameijide cree que sustituir bolardos por cámaras es un mero "parche"
Comentarios