La actividad cultural sostuvo 1.600 empleos desde que estalló el covid

La edil Maite Ferreiro asegura que mantener estos programas ayuda a sobrevivir al sector
Ferreiro, en un espectáculo organizado en la Ronda durante la pandemia, junto a Arroxo y Rodil. EP
photo_camera Ferreiro, en un espectáculo organizado en la Ronda durante la pandemia, junto a Arroxo y Rodil. EP

La actividad cultural ayudó a sostener 1.600 empleos desde que empezó la pandemia, según un balance que realizó este martes Maite Ferreiro, edil de cultura.

La concejala reivindicó que desde el inicio de la crisis provocada por el covid "tivemos claro que a cultura era un ben de primeira necesidade e traballamos para que se mantivese a actividade garantindo a seguridade tanto das traballadores como do público".

La atención de las salas museísticas y el centro cultural municipal O Vello Cárcere requieren que el área de cultura mantenga 20 empleos de manera continuada. Ese personal se mantuvo pese al cierre de las salas, realizando otro tipo de labores.

Además, según manifiesta Maite Ferreiro, "nas máis de 150 xornadas nas que celebraron actividades culturais traballaron unha media de 10 persoas entre actrices e actores, persoal de produción e persoal técnico, ao que se suma o persoal auxiliar e as persoas que traballaron na difusión dos eventos", matizó.

"Nestes meses demostramos que a cultura é un ben de primeira necesidade e que se pode acceder á cultura de xeito seguro"

La responsable de Cultura explicó la importancia vital de este sector en la comunidad, y en la provincia en particular, ya que "centos de familias viven do sector cultural en Galicia", y añadió que "desde o Concello de Lugo quixemos apoiar a un sector que pasou por unha situación de emerxencia debido ás múltiples cancelacións que se produciron". Según manifestó Maite Ferreiro, "manter a actividade cultural estes meses permitiu que máis de 1.600 persoas puideran continuar coa súa actividade laboral".

Ferreiro afirmó que "en todas as actividades quixemos contar co tecido cultural local para favorecer a recuperación das creadoras e ao tecido empresarial local", .

APUESTA CONTINUA. La concejala de cultura expuso algunas de las razones por las cuales el consistorio local mantiene una apuesta continua por impulsar actos culturales en la ciudad de la muralla durante los doce meses del año, pese a las restricciones de aforo y medidas sanitarias presentes en todas ellas.

"Nestes meses demostramos que a cultura é un ben de primeira necesidade e que se pode acceder á cultura de xeito seguro", sentenció Maite Ferreiro.