Los populares dicen que el gobierno es incapaz de abrir edificios ya acabados

El portavoz del PP criticó al gobierno local por no ser capaz de abrir edificios ya rematados, entre los que citó el Museo Interactivo de la Historia de Lugo (Mihl), la nueva cafetería del Parque o la sede de la Policía Local. «Da fábrica da luz mellor non falar, porque seguen sen dar solucións ao igual que ao parque de enerxías renovables do Ceao, que se demostrou que foi unha desfeita», comentó Jaime Castiñeira.

Educación

«Nada se sabe dos terreos que o Concello debería ter posto a disposición da Xunta para un novo colexio no Sagrado Corazón, nin tampouco responderon á proposta popular para ubicar no barrio das Gándaras a nova gardería coa que a Xunta, en colaboración coa Fundación Amancio Ortega, ten previsto dotar a Lugo», criticó el popular.

Polícia local

Castiñeira cree que la seguridad tampoco mejoró en estos meses y advirtió de que «a prostitución e o vandalismo seguiron a incrementarse coa pasividade do goberno municipal». Además, lamentó que el compromiso de Orozco para iniciar el diálogo y normalizar la situación de la Policía Local «quedou en mera promesa». En cuanto al tráfico, ironizó con que el plan de movilidad y la nueva ordenanza de la Ora «seguen no mesmo caixón» y recordó el cierre del servicio Recibíclate.

Servicios sociales

El portavoz del PP aseguró que hay muchas quejas por el funcionamiento del servicio de ayuda en el hogar y criticó el recorte en las subvenciones a una de cada cuatro asociaciones. Además, dijo que «o goberno negouse a regular a concesión de axudas de emerxencia social, como lle pedía o PP».

Comentarios