lunes. 16.09.2019 |
El tiempo
lunes. 16.09.2019
El tiempo

La Xunta afirma que no modificará el auditorio de Lugo frente a las dudas del PSOE

Trabajos de desmonte en los terrenos del auditorio (Foto: Pepe Álvez)
Trabajos de desmonte en los terrenos del auditorio (Foto: Pepe Álvez)

La Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestructuras se apuró ayer a garantizar que se respetará el proyecto del auditorio de Lugo frente a las dudas planteadas por la parlamentaria autonómica del PSdeG-PSOE Concepción Burgo, quien advirtió que se pretende modificar, lo que a su juicio «rebaixará a calidade e as prestacións deste edificio».

«A Xunta de Galicia reitera o seu compromiso co auditorio de Lugo, unha ambiciosa infraestrutura cultural que está a executarse e continuará a facelo seguindo estritamente os parámetros de calidade fixados no proxecto», aseguró.

Concepción Burgo justificó sus dudas en que el departamento autonómico no concedió la dirección de la obra a los arquitectos que diseñaron el proyecto.

«Non vamos a tolerar que, ademáis do gran retraso que levan as obras, que non se rematarán alo menos ata o 2016, encima rebaixen a calidade do auditorio. A construción dun edificio como este é moi complexa, por tanto, consideramos que debían estar dirixindo o proceso os que mellor coñecen o auditorio, que son os autores do proxecto», afirmó Burgo.

La parlamentaria socialista aclaró que no pone en duda la legalidad del procedimiento de la Xunta para adjudicar la dirección de obra, pero «si as súas intencións e as causas que a levaron a algo tan inusual, como é a separación do proxecto técnico e a dirección de obras».

Desde la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestructuras se aclaró que «nun proceso transparente, legal e en libre concorrencia» se descartó la oferta presentada por los arquitectos que diseñaron el proyecto porque «estaba en baixa temeraria» y se adjudicó a otro estudio por «ser a mellor oferta».

«O proceso de licitación non foi cuestionado nin recorrido por ninguén», se indicó desde este departamento autonómico, que añadió que el propio estudio de arquitectos que diseñó el proyecto «presentouse ao mesmo, o que implica que aceptaba as súas bases».

Esta consellería recuerda que en los Orzamentos del próximo año se destinan tres millones de euros que, a su entender, «permitirán avanzar coas obras do auditorio de Lugo».

La Xunta afirma que no modificará el auditorio de Lugo frente a las...
Comentarios