martes. 17.05.2022 |
El tiempo
martes. 17.05.2022
El tiempo

La USC asegura que la retirada del máster de Ingeniería no es definitiva

ELP1504P7F2.JPG
ELP1504P7F2.JPG

El futuro del máster de Ingeniería Industrial que imparte la facultad de Ciencias es todavía incierto, pues la Universidad de Santiago no ha dado por definitiva su suspensión ni tampoco todo lo contrario. La institución académica expresó por fin, a través del vicerrector de Coordinación del campus, Pedro García Herradón, sus razones para plantear su retirada. Herradón señaló que «se está a estudar a viabilidade do máster porque temos que ser responsables e garantir que as titulacións que impartimos na universidade teñan unha calidade acorde co prestixio da USC».

El principal problema para alcanzar este estándar, indicó, es que «non hai capacidade de corrixir algunhas deficiencias; non temos capacidade de contratar todo o profesorado que sería necesario porque non podemos incrementar o capítulo 1 como nos gustaría», aclaró. En todo caso, apuntó que «non hai unha decisión tomada ao respecto porque, ademais, a decisión definitiva tense que tomar no Consello de Goberno, non a pode tomar o equipo de goberno».

A su vez, el presidente de la Diputación Provincial, José Ramón Gómez Besteiro, garantizó que esta institución colaborará «tanto dende o punto de vista económico como na execución das melloras necesarias» para que el máster se mantenga. «Nós loitamos porque esa oferta, que comezou este ano, siga vixente. Hai que potencialo e non ás primeiras de cambio voltar para atrás», indicó.

Precisamente, el organismo provincial aprobará hoy en la junta de gobierno una propuesta para solicitar a la USC que garantice su mantenimiento. El acuerdo se trasladará luego al rector, Juan Casares Long.

García Herradón apuntó que la idea que se baraja inicialmente es la de suspender su oferta temporalmente, mientras se «revisa a memoria de forma tranquila, de forma cuidadosa e con rigor», y con la posibilidad de retomarlo luego, ya que, asegura, esta medida no implicaría su desaparición. La USC garantizará, en todo caso, a los alumnos ya matriculados que podrán terminar el máster.

«No momento no que estamos a sociedade ten que entender que nos ten que deixar unha certa flexibilidade en canto á impartición de titulacións», pidió García Herradón, aunque matizó que «iso non quere dicir que vaiamos renunciar nin eliminar ningunha titulación, pero haberá que analizar en que situación se atopa e tratar de reconducila».

Acerca de la oferta de la Diputación para ayudar a salvar los escollos que lastran el máster de Ingeniería Industrial, el vicerrector de Coordinación indicó que el gobierno de la USC «valora de forma moi positiva o interese que teñen as institucións locais e provincias e a vontade de colaboración que amosaron sempre. Falaremos con eles e escoitaremos todo tipo de propostas porque nós tamén queremos garantir o mantemento das titulacións».

Por su parte, el presidente de la Diputación recordó que el organismo provincial tiene en marcha inversiones en el campus por valor de ocho millones de euros. «A dinámica na que estamos é de non perder nada e de seguir implicándonos de cheo na ampliación do campus. O que non imos a facer é dar marcha atrás».

Gómez Besteiro recordó casos como el de Veterinaria, que empezó con mucha dificultad y hoy «está homologada a nivel europeo e é unha grande facultade. A USC ten que reflexionar que Lugo ten un campus que aposta polo seu aspecto rural e tecnolóxico».

La USC asegura que la retirada del máster de Ingeniería no es...
Comentarios