Severino Rodríguez cree que el BNG va "polo camiño contrario" de la sociedad

El exalcalde de Monforte cree que es "imperiosa" la necesidad de una fuerza nacionalista
Severino Rodríguez
photo_camera Severino Rodríguez

El exalcalde de Monforte de Lemos, Severino Rodríguez, ha confesado este jueves que se siente "incómodo" en el Bloque Nacionalista Galego, al que acusa, tras la asamblea que encumbró a Ana Pontón, de "dar un paso máis que non coincide co que a sociedade demanda, que pide ir por un camiño e o BNG vai polo camiño contrario".

Severino Rodríguez fue alcalde de Monforte de 2003 a 2015, en que ya no volvió a presentarse a la reelección. "Estase facendo o contrario do que a sociedade e a xente reclama. Eu considero que foi un erro e vaise na dirección contraria do que a sociedade e o país necesita. Isto sen negar a necesidade imperiosa dunha forza nacionalista, que é máis necesaria que nunca", ha explicado.

En este sentido, ha incidido en que este "proxecto que se define á marxe da sociedade e do que necesita a inmensa maioría" hace que se encuentre en una situación "incómoda" y "menos identificado". Aún así, ha dicho que no ha pensado darse de baja dada su "vinculación especial" con el grupo municipal de Monforte. "Ese compromiso déboo mantener desde unha situación poco cómoda", ha zanjado.

Comentarios