Martes. 21.05.2019 |
El tiempo
Martes. 21.05.2019
El tiempo

Ana Pontón responde a Beiras: "No BNG non nos equivocamos de inimigo"

Ana Pontón
Ana Pontón
El líder de Anova había criticado que la candidata del Bloque se presentase por A Coruña siendo lucense

La respuesta a la crítica lanzada por el líder de Anova, Xosé Manuel Beiras, a la candidata del BNG, Ana Pontón, por presentarse por A Coruña siendo natural de la provincia de Lugo no se ha hecho esperar más de 24 horas. "Quero dicirlles que no BNG non nos equivocamos de inimigo político, nin imos facer a campaña electoral que lle interesa ao PP e a Feijóo", ha espetado al inicio del mitin que la aspirante nacionalista protagonizó en la localidad de Bueu.

Así, la sarriana Pontón ha reivindicado que se presenta como candidata a la presidencia de la Xunta "co obxectivo de dar o mellor" de ella, y "da organización", como "sempre" se hizo. "Para que os galegos teñan un futuro nos 314 concellos deste país", ha apostillado.

Durante su intervención, la candidata ha explicado que si Feijóo pierde la mayoría absoluta ella será "a primeira" en coger el teléfono y llamar a los candidatos de PSOE y En Marea para "conformar unha alternativa e abrir un tempo novo" en Galicia en base "ao mandato das urnas". "O BNG é garantía de cambio", ha proclamado Pontón, quien ha asegurado que "en ningún caso vai permitir que pase o despropósito político que se está vivindo no Estado, onde as consideradas forzas de esquerda, vellas e novas, lle deron unha segunda oportunidade ao PP cando xa estaba derrotado e resucitaron a un Rajoy que era un cadáver político". "Todo por primar a particular guerra de tronos de Sánchez e Iglesias en lugar dos intereses da maioría", ha apostillado la dirigente nacionalista, quien ha estado acompañada, de nuevo, por un alcalde nacionalista, el de Bueu, Félix Juncal.

Ana Pontón responde a Beiras: "No BNG non nos equivocamos de inimigo"
Comentarios