A nova campaña de Enoturismo de Galicia propón enviar postais con imaxes das rutas do viño

"Simbolizan a memoria e a vontade de gardar boas experiencias", sinalou respecto diso Jesús Picallo
A nova campaña de Enoturismo de Galicia propón enviar postais con imaxes singulares das rutas do viño. EUROPA PRESS
photo_camera A nova campaña de Enoturismo de Galicia propón enviar postais con imaxes singulares das rutas do viño. EUROPA PRESS

A nova campaña da marca Enoturismo de Galicia propón o envío de postais con imaxes icónicas e singulares das paisaxes e territorios polos que transcorren as rutas do viño e que convidan a compartir unha memoria con familiares e amigos dos visitantes á comunidade galega.

Con este fin, realizáronse ata 120 displays ou impresións con instantáneas diferentes destas paraxes e preto de 60.000 cartóns postais, cada unha delas cunha imaxe e un espazo para escribir na parte de atrás acompañado dun código QR que remite á información sobre esta modalidade turística.

A campaña foi presentada este martes da man da directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, o vicepresidente do Clúster Turismo de Galicia, Jesús Picallo, o presidente da Ruta do Viño Rías Baixas, Juan Gil, e os seus homólogos de Ribeiro e Ribeira Sacra, Juan Casares e José Manuel Rodríguez.

Juan Gil explicou que esta iniciativa nace dunha mirada ao pasado, á tradicional correspondencia mediante envío postal, nun contexto no que "todo o mundo ten un teléfono intelixente" e saca fotos, pero que quedan en impresións "efémeras" que "se perden". 

Con esta campaña, a marca Enoturismo de Galicia busca dar a coñecer esta posibilidade e modalidade dirixida especialmente aos visitantes que gozan dun "turismo tranquilo, sen aglomeracións, en plena natureza" e que permite descubrir outro punto de vista do territorio.

"Simbolizan a memoria e a vontade de gardar boas experiencias", sinalou respecto diso Jesús Picallo, quen valorou esta "campaña fermosa" que permite rememorar tempos e lugares ao longo do cinco rutas do viño de Galicia e toda a paisaxe e patrimonio que se aglutina ao redor delas.

UNHA OPORTUNIDADE. Pola súa banda, Nava Castro destacou o interese da Xunta por "seguir situando a Galicia" a través do apoio ao enoturismo, "unha oportunidade" que permite potenciar o desenvolvemento económico, sustentable e atractivo das zonas nas que se atopan os cultivos vitivinícolas no rural galego.

Así, valorou que esta campaña se impulse en pleno Ano Xacobeo para que todos aqueles visitantes que se acheguen a Galicia poidan aproveitar estas postais para compartir a súa experiencia cos seus seres queridos e coñecer todo o relacionado coas rutas do viño.

Finalmente incidiu en que o enoturismo representa "un reto" para o Goberno galego e que se plasmará na próxima remesa de plans de sustentabilidade turística que, após unha primeira centrada no litoral galego, dedicaranse á enogastronomía. 

Comentarios