Manuel Martínez: "Queda corrixida unha inxustiza"

El alcalde de Becerreá regresa al grupo socialista de la Diputación consciente de que puede haber aún "feridas" pero convencido de que hay que "mirar para adiante". Sigue mostrándose crítico con Gómez Besteiro
Manuel Martínez y Darío Campos
photo_camera Manuel Martínez y Darío Campos

"Queda corrixida unha inxustiza. Eu sempre fun leal ao partido e, se me expulsaron, foi por un capricho, porque un dirixente do partido quixo facer unha limpeza de xente por puro interese persoal", manifestó Manuel Martínez en la Radio Galega en alusión al exsecretario general del PSdeG, José Ramón Gómez Besteiro.

En una entrevista con Kiko Novoa en el programa 'Galicia por diante' del canal autonómico, el alcalde de Becerreá y diputado provincial manifestó sobre su marcha del grupo provincial socialista, al que regresa ahora como vicepresidente de la Diputación de Lugo: "Estas cousas sempre deixan feridas, pero, se todos pensamos no mellor para a provincia de Lugo, non ten por que haber problemas. Cómpre mirar para adiante. A Deputación ten recursos e ten un plan de presupostos que prevé que o Estado repartirá máis de vinte millóns de euros entre os concellos con criterios obxectivos.

Martínez también mostró su confianza en que "o PP, o BNG e o PSOE aprobemos os orzamentos por unanimidade porque son bos para a provincia" de Lugo.

Sobre el hecho de que en el pasado votara en algunos puntos con el Partido Popular, el hasta ahora diputado no adscrito manifestó: "Sempre que votei co PP foi porque era o mellor para Lugo".

El alcalde de Becerreá, que se mostró crítico con la manera de actuar en el pasado por Gómez Besteiro y su entorno, dijo que aquí "non hai gañadores nin vencidos" y que tampoco tiene ningún veto sobre el BNG. Es más, dejó claro que si los nacionalistas deciden entrar en un gobierno de coalición en la Diputación de Lugo él no se opondrá. "O único que dixen foi que no seu momento foron colaboradores necesarios" en su marcha, matizó.

También precisó el socialista Manuel Martínez que él no exigió ahora ser vicepresidente de la Diputación, sino que era un ofrecimiento que ya existía y que si no se concretó en el pasado fue por lo ocurrido.

Comentarios