Feijóo muestra el compromiso de la Xunta en ayudar a NGC Banco para que mantenga la obra social

El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, aseguró ayer que la Xunta "apoiará, impulsará e cooperará" con Novacaixagalicia Banco, en especial para mantener la obra social de la entidad. En pleno proceso de captación de inversores privados, el mandatario autonómico expresó ante unos 400 empresarios en México y en presencia del nuevo presidente de NCG Banco, José María Castellano, su confianza "na capacidade de quen capitanea o proxecto" y sus esperanzas de que resultará atractivo para el capital gallego "que busque compaxinar a lóxica da rendibilidade e o necesario compromiso coa terra".

En ese encuentro empresarial organizado por la entidad bancaria, destacó la importancia de que la comunidad cuente con "potentes soportes financieros". Consciente de que la consolidación del proyecto compete a la iniciativa privada y de que su éxito dependerá de gestores, inversores y clientes, Feijóo subrayó que la Xunta tampoco "debe permanecer á marxe". "Nin o fixo cando estaba en discusión a unión das caixas de aforro, nin o fará agora que a caixa resultante se converte en banco, debido ás esixencias legais do Goberno de España", apostilló.

El presidente del Ejecutivo gallego abogó porque la entidad sea reflejo de que lo es la comunidad, "un país expansivo que abre de par en par as súas portas ao investimento e que sae ao exterior coas súas ideas, capitais e productos", indicó.

Comentarios