El BNG propone un segundo debate para tratar temas "pendientes"

La candidata nacionalista defiende que "contrastar propostas de programa antes de ir votar" es un "dereito da cidadanía"

La candidata del BNG a la Presidencia de la Xunta, Ana Pontón, ha propuesto este martes la celebración de un segundo debate para conocer las propuestas de los partidos "nos temas que quedaron pendentes".


En un mitin en Carballo, la nacionalista ha incidido en la posibilidad de un nuevo debate entre los candidatos a la Presidencia de la Xunta en la Radiotelevisión de Galicia.

"Os debates non poden ser potestade dos partidos senón un dereito da cidadanía para contrastar propostas de programa antes de ir votar", ha apuntado.

Cree que demostró que su partido tiene "empuxe e confianza para sacar adinte aos galegos nun momento que soportan graves problemas de paro, precariedade, desigualdade".

Enfrente tuvo un candidato del PP, Alberto Núñez Feijóo, "sordo e cego ante os problemas do país, empeñado na misma política de recortes que deixan unha Galicia máis desigual e máis pobre, con unha débeda pública disparada e sen alternativas, máis alá de executar as ordes que lle dictan de Madrid e Bruselas".

Ha considerado que es posible abrir "un tempo novo en Galicia" a través de la confianza en las fuerzas políticas propias.

"Iso foi exactamente o que se fixo neste concello da man do BNG, cos resultados que están á vista en materia de urbanismo e recuperación de espazos urbanos, de revitalización do comercio local, de dinamismo social e cunha axenda cultura que sorprende", ha declarado.

Durante su intervención ha desgranado las propuestas de gobierno para los trabajadores autónomos, que en Galicia suman 217.000 personas y representan el 22,3 por ciento del total de afiliación a la Seguridad Social.

"Este colectivo de autónomos, de pequenas empresas, son quen mantén vivas os pobos e cidades de Galicia, son un puntal importante para o desenvolvemento do país e pasárono moi mal ao longo destes anos", ha apuntado.

El BNG quiere abrir una nueva etapa desde el Gobierno gallego para "mellorar as condicións destas persoas para acceder ao crédito, para que teñan financiación para os seus negocios, pero tamén para que teñan un tratamento fiscal e unha cobertura social xusta", ha enumerado.

La formación nacionalista propone una línea de crédito a intereses cero destinada a financiar la instalación y mantenimiento de una actividad autónoma durante un periodo de tres años para facilitar su viabilidad.

Reclama la gestión íntegra de los impuestos que se pagan en Galicia y plantea que la tarifa plana de cincuenta euros mensuales durante seis meses se extienda hasta los dos años, detalla el BNG a través de un comunicado. 

Comentarios