Beiras dice que En Marea "non está en perigo" pese a "comportamentos incongruentes"

El histórico nacionalista instó a sus socios a dejar de lado "calquera interese persoal" para conducir a la coalición a sus "máximos resultados" en Galicia y en España

El veterano nacionalista Xosé Manuel Beiras ha aseverado este jueves que la coalición de En Marea "non está en perigo", pero ha reiterado sus críticas a miembros de Izquierda Unida y Podemos. Así, ha señalado que hay "comportamentos de algúns cadros" que son "incongruentes" con el principio de que "o motor do cambio está na cidadanía que se activou e que dá un carácter específico ás mareas".

De hecho, preguntado por los periodistas al respecto antes de acudir a la presentación de un libro sobre la "mercantilización" de la sanidad, el portavoz de Age ha recalcado que "a coalición non está en perigo" pero sí "a capacidade que teña esa coalición para cambiar as cousas, tal e como están dicindo".

En la misma línea, ha vuelto sobre que la coalición "non está en perigo" porque "a maioría da militancia" coincide en que "a unidade popular segue sendo fundamental" y en que "o inimigo é o que é". "Pero hainos que na práctica non operan así e constitúen atrancos", ha lamentado.

"É un síntoma de que tamén na bancada de aquí hai que ter coidado con determinado tipo de actor político, que non dice a verdade e que non cumpre o que predica", ha profundizado en sus críticas, partidario de "lograr que esa masa absolutamente maioritaria que determina a unidade popular sexa capaz de erradicar as cousas" y de conducir a En Marea a sus "máximos resultados" en Galicia y en España.

Y es que, como ha advertido, llegar al gobierno supone "unha loita terrorífica" con los "grandes poderes" que -ha ejemplificado- "aboliron a soberanía popular" en Grecia y "reparten narcóticos á xente para que siga votando ao PP a pesar de que é unha peste de corrupción". "Por iso é tan grave que haxa quen non entenda que esa lucha está por encima de cualquera interese persoal", ha sentenciado.


Comentarios