domingo. 31.05.2020 |
El tiempo
domingo. 31.05.2020
El tiempo

Vía libre para la inscripción del CB Breogán en la LEB Oro

Antonio Veiga y Alfonso Orol, en el Pazo
Antonio Veiga y Alfonso Orol, en el Pazo
Antonio Veiga garantiza la inscricpión del equipo lucense "en tempo e forma", asegura que se abonarán los retrasos a los empleados y es rotundo al afirmar que el club está "saneado"

El CB Breogán no tendrá problemas para participar la próxima temporada en la LEB Oro, aseguró el martes a este diario, su presidente Antonio Veiga. «Por suposto que garanto a inscrición do equipo en tempo e forma», dijo. En este sentido, el dirigente breoganista añadió: «Onte estiveron a realizarse os pagos pendentes aos membros da plantilla da tempada pasada, polo que non se chegou a executar o aval. O primeiro paso xa está dado».

Veiga aseguró que el club no estuvo parado en ningún momento, «o noso traballo non foi moi mediático», señaló, para solventar algunos problemas que impidieron que se pudiera saldar antes las cuentas con jugadores y técnicos. «O tema da subvención do concello atrasouse, pero houbo moi boa colaboración e ao fin liquidouse a tempo esta parte», comentó el mandatario celeste.

El siguiente paso para confirmar la inscripción del Breogán en la LEB Oro está en renovar el aval por un importe de 180.000 euros. Con respecto a esto, el presidente breoganista recordó que el primer paso ya está dado. «Agora imos coa renovación do aval, pero xa está avanzado o tema e non prevemos problemas. Ademais, o prazo de inscripción prolongouse unha semana máis, agora remata o día 12 de xullo, e é unha boa noticia».

Antonio Veiga, aunque no lo dijo directamente, cuenta con que el proyecto de la próxima temporada ya no sea una responsabilidad del actual consejo que él preside. De todas formas, el cambio de dirigentes tiene que producirse, salvo que se recurra al procedimiento de cooptación, en el transcurso de una junta general extraordinaria de accionistas para la que todavía no hay fecha y cuya convocatoria hay que realizarla con treinta días de antelación. «Esta convocatoria non vai a tardar moito en facerse pública. Queremos que o club teña todo ben atado, presentar as contas e a ver se se confirma esa alternativa para acceder ao consello de administración», dijo.

Relevo Junta extraordinaria Veiga anuncia que pronto se anunciará la junta en la que se cambiará de dirigentes

El club lucense debe varios meses de sueldo a sus empleados y también tiene cantidades pendientes con otros proveedores. Esto es una consecuencia directa de que todavía no se ha recibido la subvención de la Diputación Provincial, un pago que según Veiga «o Breogán ten garantido. isto tamén o imos a liquidar en breve. Nada máis se nomee ao novo delegado de deportes da Deputación aprobarase a concorrencia competitiva para os sete clubs máis importantes da provincia, e entre eles o Breogán, e isto ten uns prazos inferiores ás subvencións».

Una vez que el Breogán reciba esa cantidad pendiente, según Antonio Veiga, la situación económica del club estará totalmente equilibrada. «O CB Breogán é unha entidad completamente solvente. Na Xunta de accionistas se presentarán as contas, pero xa digo que non hai ningún problema e que o Breogán está saneado».

Antonio Veiga abandonó su cargo de vicepresidente primero de la Diputación, que comprende el área de Deportes del organismo provincial. Una decisión que, asegura, no tendrá ninguna incidencia en el Breogán. «Non afectará en nada. A concurrencia competitiva vai a saír igual que si eu estivera. Ademais é unha transición pacífica, o que sae axuda aos novos. Non vai haber problema ningún», concluyó.

Vía libre para la inscripción del CB Breogán en la LEB Oro
Comentarios