La actuación del árbitro indigna al Valadouro

El técnico del equipo mariñano explota contra el colegiado y la elaboración del acta en el encuentro ante el Outeiro de Rei
Julio César Castro
photo_camera Julio César Castro

La actuación arbitral y la posterior confección del acta llenaron de indignación al entrenador del Valadouro, Julio César Castro, en el partido que disputó ante el Outeiro de Rei, en O Árbol, que concluyó con 0-1 a favor del equipo visitante. "La afición local se dirige a mi asistente en los siguientes términos: ¡Vámosche abrir a cabeza cando saias. Dáme igual ir preso que son insolvente e disolvente é o que che imos botar na cabeza! ¡A ver como saídes de aquí, a catro patas!", fueron las frases que recogió el acta escrita por Adrián Álvarez, algo que critica el técnico focense. "Paréceme lamentable que un árbitro poña isto na acta e vese claramente que o fixo coa intención de prexudica claramente ao Valadouro, igual que no encontro. Na afección local hai nenos e nenas menores, persoas que durante o encontro só se dedican a animar e con esta redacción está metendo a todo o mundo no mesmo saco, so coa intención de facer dano". 

Julio insiste en que el colegiado debería haber reaccionado de otra forma. "Se unha persona insulta ou fai iso o deber do colexiado é solicitarlle ao delegado que o identifique e despois reflexalo na acta, pero non incluír ao resto do público como fixo", señala el técnico, que también se mostró muy molesto con el trabajo realizado por el árbitro durante los 90 minutos. 

"Igual vexo cousas que non hai, pero nunca vivín algo igual nun campo de fútbol. Sinalou un penalti a favor e cando xa tiñamos o balón para lanzalo nas mans, coliña colocado, cambia a decisión tralas protestas do Outeiro de Rei e pita falta na nosa contra, amonestando ao noso xogador po deixarse caer. Foi algo lamentable". 

El técnico aclara que su disconformidad con lo sucedido no tiene nada que ver con la derrota. "Non quero que sone a disculpa", dijo.

Comentarios