sábado. 31.10.2020 |
El tiempo
sábado. 31.10.2020
El tiempo

Dani de la Torre rueda en la Ribeira Sacra 'Live is Life', su última película

Roberto García, José Tomé y Dani de la Torre, en Sober.
Roberto García, José Tomé y Dani de la Torre, en Sober.
El presidente de la Diputación, entidad que colabora con el filme, asistió el miércoles en Sober al rodaje del filme

El presidente de la Diputación de Lugo, José Tomé Roca, visitó ayer en el mirador de Souto Chao, en Sober, al rodaje de Live is Life, la nueva película del monfortino Dani de la Torre, que se graba en varios concellos de la Ribeira Sacra. El organismo provincial colabora con una aportación de 100.000 euros en este proyecto audiovisual, que se desarrolla en Pantón, Sober, Quiroga, O Saviñao y Monforte de Lemos.

José Tomé, acompañado del diputado de participación ciudadanas, Roberto García Pernas, explicó que "o apoio da Deputación ten un dobre obxectivo. Por un lado, seguir colaborando co sector audiovisual lucense e galego, un sector que crea industria, emprego, e fomenta a nosa cultura e a nosa lingua, e, por outro lado, porque colaborar con esta produción audiovisual favorece a proxección nacional e internacional da nosa provincia e, con elo, o turismo".

La colaboración con el filme, dijo el presidente "é un investimento, polo retorno económico e a xeración de novos postos de traballo durante a rodaxe, e tamén pola proxección en todo o mundo que se lle dá á nosa provincia. Esta colaboración enmárcase no compromiso do organismo provincial por promocionar e potenciar o noso territorio, a través dun proxecto que converte á provincia nun plató de rodaxe".

Dani de la Torre rueda en la Ribeira Sacra 'Live is Life', su...
Comentarios