miércoles. 23.10.2019 |
El tiempo
miércoles. 23.10.2019
El tiempo

La Xunta subvenciona 366 plazas en balnearios para mayores de la provincia

Presentación de los programas de termalismo en Lugo. EP
Presentación de los programas de termalismo en Lugo. EP

Las estancias se harán en los centros de Viveiro, Pantón, Palas de Rei y la capital lucense gracias a dos programas autonómicos

La Xunta oferta 366 plazas en cuatro establecimientos termales de la provincia gracias a la nueva edición de los programas Benestar en Balnearios y Benestar a través da Talasoterapia. El delegado territorial de la Administración autonómica, José Manuel Balseiro, explicó este miércoles en el Hotel Balneario de Lugo los detalles de las dos iniciativas que están dirigidas a mayores de 65 años o de 55 que sean pensionistas y se llevarán a cabo en los centros Thalasso Cantábrico de Viveiro, Hotel Balneario Augas Santas de Pantón, Balneario Río Pambre de Palas y el centro de la capital lucense.

En el caso de Benestar en Balnearios se ofrecen packs de diez días y nueve noches y se llevarán a cabo entre mayo y noviembre. Mientras las estancias en los tálasos serán de seis días y cinco noches y tendrán lugar de mayo a noviembre.

"A Xunta financia un terzo do custo das prazas e as persoas interesadas teñen ata o vindeiro día 2 de maio para presentar as súas solicitudes, poden facelo a través da sede electrónica da Xunta ou dos respectivos rexistros", explicó Balseiro.

El delegado precisó que las iniciativas "responden a catro obxectivos, xa que contribúen a mellorar a calidade de vida dos maiores, ao fomento de actitudes positivas cara ao coidado da saúde e a promoción da autonomía persoal, a favorecer as relacións sociais e apostan por un sector de actividade no que Galicia é punteira".

En toda la comunidad gallega la Xunta oferta un total de 1.062 plazas, 362 en tálasos y 700 en balnearios. Ademais de los establecimientos lucenses, forman parte del programa el Hotel Talaso Louro da A Toxa, Baños Vellos de Carballo, Balneario de Acuña (Caldas de Reis), Os Baños da Brea (Vila de Cruces), Balneario de Caldelas (Tui), Termas de Cuntis-Hotel Castro, Balneario de Mondariz, Balneario de Molgas, Gran Balneario do Carballiño-Residencia de Tempo Libre do Carballiño, Caldaria Termal de Laias (Cenlle), Lobios-Hotel Lusitano y Caldaria Termal de Arnoia.

La Xunta subvenciona 366 plazas en balnearios para mayores de la...
Comentarios