Sábado. 22.09.2018 |
El tiempo
Sábado. 22.09.2018
El tiempo

Comuneros de Lugo se movilizan contra la "privatización" del monte vecinal

Participarán en la protesta convocada para el domingo 22 en Santiago de Compostela

Comunidades de montes lucenses se unirán a una movilización convocada para el domingo 22 en Santiago de Compostela para protestar contra el intento de "privatización dos montes veciñais galegos por parte da Xunta", según denuncian.

La manifestación está promovida por la Organización Galega de Comunidades de Montes Veciñais en Man Común y cuenta con el respaldo de sindicatos y asociaciones: Fruga, CIG, SLG, Adega, Atrifoga y Asociación Pola Defensa da Ría.

El presidente de la entidad gallega de comuneros, Xosé Alfredo Pereira, explicó ayer que la protesta pretende "parar o roubo do monte veciñal por parte do Goberno galego". Por este motivo precisó que "todas as entidades comuneiras da provincia de Lugo están chamadas a manifestarse e así o farán o día 22".

Pereira denunció que con las últimas modificaciones de la Lei de Montes Veciñais en Man Común, la Consellería de Medio Rural se convierte en "xuíz" para declarar un monte vecinal en estado de abandono y puede intervenirlo por causas burocráticas y administrativas.

Precisó que, por ejemplo, en caso de incumplir algún artículo de la mencionada ley, si una comunidad de montes no puede elegir a tiempo una junta rectora, "este feito pode xustificar a entrega do monte por parte do Goberno galego a unha empresa privada que tería o dereito de xestionalo durante nada menos que 50 anos, sen posibilidade de que nese tempo os terreos poidan volver ás mans dos seus lexítimos propietarios, os comuneiros".

El presidente criticó que "a situación na que se quere deixar o monte galego e veciñal conlevará o abandono das terras e as catástrofres indenciarias, en resumo, a destrución do mundo rural".

Comuneros de Lugo se movilizan contra la "privatización" del monte...
Comentarios