jueves. 23.09.2021 |
El tiempo
jueves. 23.09.2021
El tiempo

"Cen veces volveríamos a elixir vivir en Barreiros porque é moi cómodo"

undefined
Sandra y Mario, con el pequeño Brais. EP

Sandra Amezaga y Mario Castro eligieron Barreiros para vivir en el año 2017 porque se encontraba bien situado con respecto a sus trabajos y los padres de ella tenían una segunda vivienda allí. Ahora, tres años después y con el pequeño Brais, nacido en mayo, decidieron apostar definitivamente por este municipio de la costa mariñana para asentarse y dieron el paso de empadronarse. "Se tiveramos que volver elixir onde vivir, cen veces elixiríamos Barreiros porque é un sitio cómodo e tranquilo", explica Sandra. 

Antes de vivir en Barreiros, Sandra y Mario residían en Riotorto, el municipio natal de él, pero los motivos laborales los llevaron a decidir trasladarse a la costa, donde ahora se asientan definitivamente en San Pedro de Benquerencia. "É un lugar céntrico", explica Sandra, que es natural del concejo asturiano de Taramundi, "estás a un paso de Ribadeo e de Foz e tes a autovía xusto ao lado, polo que as comunicacións tamén son moi boas".

Además, con el nacimiento de Brais, Sandra le ve aún más ventajas: "Agora co neno, temos servizo de gardería, onde hai moitas actividades e xornada partida. Ao principio non contaba con levalo á escola infantil, pero probei e quedei gratamente sorprendida e estou encantada". 

El confinamiento de este año también les confirmó en su elección porque destacan que "non foi o mesmo pasalo nunha casa e ao aire libre que ter que estar metido todo o tempo dentro". 

Una de las características intrínsecas a Barreiros es el cambio poblacional que se produce entre el verano y el invierno debido a la gran cantidad de segundas viviendas que se llenan durante la época estival. 

"É verdade que a diferenza é moita, pero nós ao vivir nunha casa non o notamos tanto, unicamente na praia, pero xa sabes que segundo a que horas vaias vai haber moita xente", explica Sandra, que reconoce que "de todos os xeitos tamén ten o seu encanto e cando se vai todo o barullo de xente do verán, os primeiros días bótalo un pouco de menos".

"Cen veces volveríamos a elixir vivir en Barreiros porque é moi...
Comentarios