Varias parroquias de Outeiro de Rei llevan dos semanas sin línea telefónica ni internet

Los vecinos denuncian las dificultades de comunicación con la compañía responsable y la falta de respuestas de la misma

Una de las señales de maltrato es el control de la comunicación por el teléfono. AEP
photo_camera Dos jóvenes utilizan un teléfono. AEP

Varias parroquias de Outeiro de Rei, entre las que se encuentran Folgueira, Vilela, Bonxe, Castelo, Matela, o San Lourenzo de Aguiar se encuentran sin conexión telefónica ni internet desde hace casi dos semanas. Algunos vecinos denunciaron la nula preocupación de Movistar, proveedora del servicio, por intentar reestablecer el funcionamiento de la línea, además de destacar las dificultades para ponerse en contacto con algún responsable de la compañía.

Al parecer, el servicio dejó de funcionar a lo largo del segundo fin de semana de septiembre (días 8 y 9) debido a las fuertes tormentas que cayeron en buena parte de los municipios de la provincia. Y desde entonces, la situación no se ha podido normalizar.

"Eu podo entender que exista unha avaría, que o servizo incluso leve un día ou dous sen funcionar. Pero vamos xa para 15 días", cuenta José Trigo, muy afectado porque sus padres, de avanzada edad, viven en la parroquia de San Lourenzo de Aguiar, y la teleasistencia que les proporciona Cruz Roja se encuentra inoperativa al estar ligada a la conexión telefónica.

Desde que se produciu a avaría chamo case todos os días ao 1002. En todo este tempo, só conseguín falar en dúas ocasións cun operador

"Miña nai ten 92 anos e enfermidade de alzhéimer. Meu pai ten 91, e aínda que da cabeza non ten ningún problema, físicamente non está ben. Temos asistencia pola Cruz Vermella, pero non funciona porque necesita a liña telefónica. A rapaza que atende aos meus pais tamén é de Outeiro de Rei e está sen servizo", asegura Trigo.

Este vecino lamenta la total pasividad de Movistar y las dificultades que plantea la compañía para ponerse en contacto con los servicios de atención al cliente y soporte técnico. "Desde que se produciu a avaría chamo case todos os días ao 1002. En todo este tempo, só conseguín falar en dúas ocasións cun operador. Aparece o contestador, derívate, repites cen veces o mesmo... Algunha vez recibín resposta porque me chamaron despois. A única resposta que tiven foi o pasado martes, que me dixo o rapaz que me chamou que estaban á espera de material para solucionar o problema. E de momento continuamos sen liña", cuenta José Trigo.

Hai moitas trabas e parécenos moi mal porque xa pasou demasiado tempo desde que se produciu a avaría

El alcalde de Outeiro de Rei, Francisco José Pardo, confirma el malestar vecinal con la compañía de teléfonos, "os veciños seguen sen teléfono fixo e internet. Incluso hai algunha empresa da zona que tivo problemas por eso. Pero intentas falar con Movistar e é moi complicado", comenta el regidor.

"Teñen constancia de que existe o problema porque nos puxemos en contacto con eles, como moitos veciños, pero resulta moi complicado localizar a algún responsable. Hai moitas trabas e parécenos moi mal porque xa pasou demasiado tempo desde que se produciu a avaría", añade Pardo.

José Trigo reconoce que el sistema de empresa de la compañía telefónica dificulta demasiado la comunicación con el usuario: "Eu traballei en Telefónica 38 anos e conozco como vai o tema. Hai contratas, subcontratas, subcontratas das subcontratas... Todo son largas e excusas. Sen embargo, cando chega a factura a final de mes hai que pagala enteira", asegura, mientras espera, sin más opciones que la paciencia, a que se restablezca el servicio.

Comentarios